Account Manager -asiakkuuspäällikön valmennuspäivä 6.11.2025

Asiakkuudet ovat yrityksen keskeinen kasvun ja kannattavuuden lähde. Niiden suunnitelmallinen ja systemaattinen hoitaminen lisää yrityksen myyntiä, kannattavuutta, arvoa ja liiketoiminnan ennustettavuutta. 

Account Managerin työ edellyttää aktiivista työskentelyotetta, neuvottelutaitoja ja asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä.  Asiakkuuspäällikkö ohjaa asiakkuutta ja yhteydenpitoa asiakkaan kanssa. Tavoitteena on luoda vahva yhteistyösuhde eli kumppanuus avainasiakkuuden kanssa

Asiakkuuksiin vaikuttavat tekijät muuttavat entistä nopeammin ja pysyvät, pitkäaikaiset asiakkuudet eivät ole itsestäänselvyys. Yrityksen on kyettävä tunnistamaan asiakkuuksissa tapahtuvat muutokset entistä tehokkaammin sekä reagoimaan niihin sopivin keinoin. 

Helsingin seudun kauppakamarin valmennuspäivä antaa osallistujilleen käytännön työkaluja asiakkuusajattelun soveltamiseen ja kehittämiseen. 

Tervetuloa mukaan!

 

Lue myös

Ulkomaalaisen työntekijän palkkaaminen

Työnteko-oikeus tarkoittaa ulkomaalaisen oikeutta tehdä Suomessa tai suomalaisessa aluksessa ansiotyötä oleskeluluvan, EU:n, Norjan, Islannin, Liechtensteinin tai Sveitsin...

Vallilan Takomo – ketteryys perheyrityksen ytimessä

Vallilan Takomo on toiminut Helsingissä vuodesta 1945. Perheyritys ponnistaa ketterästi ja joustavasti ydinosaamiseensa keskittyen.

Suhdannenäkymät Helsingin seudulla – kauppakamarin toimialakatsauksen julkistus 29.9.2021

Helsingin seudun kauppakamarin toimialakatsaus julkistetaan keskiviikkona 29. syyskuuta klo 9.30–10.30 striiminä....