Account Manager -asiakkuuspäällikön valmennuspäivä 7.11.2024

Asiakkuudet ovat yrityksen keskeinen kasvun ja kannattavuuden lähde. Niiden suunnitelmallinen ja systemaattinen hoitaminen lisää yrityksen myyntiä, kannattavuutta, arvoa ja liiketoiminnan ennustettavuutta. 

Account Managerin työ edellyttää aktiivista työskentelyotetta, neuvottelutaitoja ja asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä.  Asiakkuuspäällikkö ohjaa asiakkuutta ja yhteydenpitoa asiakkaan kanssa. Tavoitteena on luoda vahva yhteistyösuhde eli kumppanuus avainasiakkuuden kanssa

Asiakkuuksiin vaikuttavat tekijät muuttavat entistä nopeammin ja pysyvät, pitkäaikaiset asiakkuudet eivät ole itsestäänselvyys. Yrityksen on kyettävä tunnistamaan asiakkuuksissa tapahtuvat muutokset entistä tehokkaammin sekä reagoimaan niihin sopivin keinoin. 

Helsingin seudun kauppakamarin valmennuspäivä antaa osallistujilleen käytännön työkaluja asiakkuusajattelun soveltamiseen ja kehittämiseen. 

Koulutuksen ensisijaisena kohderyhmänä ovat asiakkuuspäälliköt, account managerit, asiakasvastaavat ja B2B-myyjät.

Tervetuloa mukaan!

Lue myös

Ilmiö joka pyyhkäisee Helsingin keskustan yli

Tyhjiä näyteikkunoita näkyy Helsingissä tällä hetkellä niin Bulevardilla kuin itäisessä kantakaupungissa Helsinginkadulla ja Hämeentiellä.

High-growth technology business forums 2023

Leaders from deep tech businesses will present online their live case studies and discuss them with an...

Viikon kysymys: Oikeus allekirjoittaa tilinpäätös asunto-osakeyhtiössä

Viikon kysymys tuo vastauksia yritysten usein kysyttyihin kysymyksiin.