Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä 19.11.2025

Ylivertainen asiakaskokemus on nykypäivän liiketoiminnan kilpailuvaltti – erottautumistekijä, joka määrittää menestyjät. Se on myös arvopohjainen valinta, jonka tekee organisaation johto. 

Koulutuksessamme ”Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä” pureudumme siihen, miten asiakasymmärryksen syventäminen, asiakaspolun optimointi ja personoitu palvelu luovat ylivertaista asiakaskokemusta. 

Opit, miten asiakaslähtöisyys ja proaktiivinen palvelukulttuuri tuottavat sitoutuneita asiakkaita, parempaa brändimielikuvaa ja kestävää kasvua. 

Koulutus tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja ja inspiroivia esimerkkejä, joiden avulla voit viedä asiakaskokemuksesi uudelle tasolle. 

Tule mukaan ja varmista, että yrityksesi ei vain täytä asiakkaiden odotuksia – vaan ylittää ne!

Kouluttajana Hannu Uotila.

Lue myös

Toimitusjohtajalta: Onhan yrityksesi tulevaisuudenkestävä?

Vastuullisuusraportointia vaaditaan pörssiyrityksiltä ja suurilta yrityksiltä. Koska suuryritys on raportointivastuussa koko arvoketjunsa vastuullisuudesta, se joutuu...

Osaajapulaan tarvitaan yhteistyötä ja yrityslähtöisiä opintopolkuja

Pitkän ja piinavan koronakurimuksen yhtenä valopilkkuna on ollut Suomen varsin suotuisia suhdannetilanne. Pandemian alussa uhkana...

Teollisuus karkaa Helsingistä, ja sillä voi olla vakavia seurauksia

Teollinen toiminta uhkaa hävitä Helsingistä kokonaan. Helsingin seudun kauppakamarin toimitusjohtajan Pia Pakarisen mukaan tilanne on arveluttava.