Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä 19.11.2025

Ylivertainen asiakaskokemus on nykypäivän liiketoiminnan kilpailuvaltti – erottautumistekijä, joka määrittää menestyjät. Se on myös arvopohjainen valinta, jonka tekee organisaation johto. 

Koulutuksessamme ”Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä” pureudumme siihen, miten asiakasymmärryksen syventäminen, asiakaspolun optimointi ja personoitu palvelu luovat ylivertaista asiakaskokemusta. 

Opit, miten asiakaslähtöisyys ja proaktiivinen palvelukulttuuri tuottavat sitoutuneita asiakkaita, parempaa brändimielikuvaa ja kestävää kasvua. 

Koulutus tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja ja inspiroivia esimerkkejä, joiden avulla voit viedä asiakaskokemuksesi uudelle tasolle. 

Tule mukaan ja varmista, että yrityksesi ei vain täytä asiakkaiden odotuksia – vaan ylittää ne!

Kouluttajana Hannu Uotila.

Lue myös

Ennakointikamari korostaa osaajapulan ratkaisemisessa yhteistyötä

Uusimaa tarvitsee siis monia akuutteja toimia koronapandemian vaikutuksista selviämiseen. Alueella toimiva laajan toimijaverkoston muodostama Ennakointikamari...

Osaamistaso nousee pitkäjänteisellä yhteistyöllä

Helsingin seudun kauppakamarin koulutus- ja työvoima-asiain valiokunta käynnisti kevätkauden luotaamalla metropolialueen asemaa suomalaisessa koulutusjärjestelmässä.

Vastuullisesti eteenpäin

Erityisen vaikea on pienten palveluyritysten tilanne. Ne ovat joutuneet ottamaan kriisin vastaan yhtäkkiä ja yllättäen. Myynti on...