Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma aloitus 24.9.2024

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa jatkuvasti vaaditaan alan ammattilaisilta myös jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa ja muutoksessa mukana. 

IAB Finlandin sertifiointikoulutus on päivitetty vuonna 2023 vastaamaan digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan nykyisiä tarpeita ja haasteita. Koulutus on suunniteltu vastamaan juuri Suomen markkinaa ja sen voi suorittaa hyvin työn ohessa.

MIKSI?
Suoritettuasi sertifiointikoulutuksen, sinulla on kaikki tarvittavat taidot hyödyntää digitaalisen markkinoinnin uusimmat mahdollisuudet.

Kurssilla käydään läpi seuraavat aihealueet:
Markkinakatsaus, Display, Video, Työkalut, termit ja käytännöt, Liiketoimintaymmärrys ja asiakkaan ostoprosessi, Digistrategia ja briiffi, Mittaaminen, Evästeet, Markkinointistrategia ja -automaatio, Ohjelmallinen ostaminen, Audio, Digiulkomainonta, Haku-, Some- ja Sisältömarkkinointi, Mediamatematiikka, Mainonnan ja markkinoinnin sääntely, Tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa, Retail media ja Digimarkkinoinnin vastuullisuus.

Kurssin läpäisevät opiskelijat saavat oikeuden käyttää Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattia seuraavan kahden vuoden ajan. Heidän nimet julkaistaan lupaa vasten myös iab.fi -sivustolla. Loppukokeesta opiskelijat saavat lyhyen kirjallisen palautteen.

Mistä sertifiointiohjelma koostuu?

  • Valmennus alkaa kahdella Teams-koulutuksella:
    Intropäivä 1/2: 24.9. 2 h klo 9-11 ja Intropäivä 2/2:  1.10. 2 h klo 9-11
  • Kuuden viikon omatoiminen opiskelujakso (virtuaalinen oppimisympäristö)yhteensä noin 30-40 tuntia
  • 9.10. Välipuhelu 1 klo 13-14 (Teams)
  • 22.10. Välipuhelu 2 klo 13-14 (Teams)
  • 12.11. mennessä koevastausten jättäminen
  • Koekysymyksiin vastaaminen 2 viikon aikana (Virtuaalinen oppimisympäristö)
  • Sertifikaatit kokeen läpäisseille loppuvuodesta 2024

Koe, miten uusin tieto muuttaa tapaasi nähdä digimarkkinointi – ja menestyä siinä.
Ohjelma käynnistyy 24.9.2024 – ilmoittaudu mukaan! 
Ohjelma tehdään yhteistyössä IAB:n kanssa. Huom! IAB:n jäsenet voivat osallistuvat tähän koulutukseen jäsenetuhinnalla, mutta heidän tulee tällöin olla yhteydessä asiakaspalveluun jäsenetuhinnan saadakseen.

Lue myös

Sujuvampaa reittiä Suomeen

Kohtaanto- ja osaajapula on kiusannut kotimaisia työmarkkinoita jo vuosikymmeniä, mutta viime vuosina siitä on alkanut tulla entistä...

Yritysneuvojat megakonnektoreina tekoälykeskustelussa pk-yritysten kanssa

Tekoälyn käyttöönotto pienissä ja keskisuurissa yrityksissä vaatii keskustelua liiketoimintatarpeista sekä siitä, miten niitä voisi ratkaista...

Toimitusjohtajalta: Suomi tarvitsee metropolipolitiikkaa

Helsingin seudulla, jonka maapinta-ala on vain 1,2 % koko maasta, asuu 28 % Suomen väestöstä, sijaitsee 33...