Kasvata asiakaspalvelutaitojasi haastavissa tilanteissa 18.9.2024

Aamupäivän mittaisessa valmennuksessa viestinnän kouluttaja Taina Parviainen antaa asiakaspalvelussa toimiville palveluasiantuntijoille vinkkejä ja työkaluja vaativien vuorovaikutustilanteiden hoitamiseen. 

Koulutuksessa käsitellään asioita, joilla jokainen voi vaikuttaa oman ammattimaisuutensa kehittämiseen. 

Valmennuksessa tutustutaan erilaisiin valitustyyleihin ja niiden tunnistamiseen, kerrataan kysymystekniikan tarjoamia keinoja keskustelun edistäjänä ja pohditaan, miten solmuun menneet vuorovaikutustilanteet voidaan oikaista ja huolehtia siitä, etteivät ne kehity entistä haastavimmiksi.

Aamupäivän aikana tehdään lyhyitä harjoituksia ja annetaan vinkkejä tehtävistä, joiden avulla voi harjoitella myöhemmin itsenäisesti oman ammattiroolin ja palveluasenteen kehittämistä myönteiseksi ja sujuvaksi yksin tai yhdessä työpaikalla tiimin kesken.

Tervetuloa mukaan!

 

Lue myös

Päivitetty 28.6.2024: Ukrainan sodan vaikutukset yrityksiin

Olemme koonneet pakotteisiin liittyvää tietoa, tietolähteitä ja toimintaohjeita tähän artikkeliin. Venäjän aloitettua täysimittaisen hyökkäyssodan ja...

Bluefors ammentaa kasvua suomalaisesta osaamisesta

Kvanttitietokoneiden jäähdytyslaitteita valmistava Bluefors mieltyi Helsinkiin, sillä läheltä löytyy tarvittavaa huippuosaamista yrityksen tutkimus- ja tuotekehitykseen.

Helsingin keskustan kehittäminen vaatii tasapainoilua eri intressien välillä

Asiaa valmistelevilla kaupungin virkamiehillä ja uudistuksista päättävillä poliitikoilla on edessään visainen tehtävä, kun he yrittävät...