Markkinatutkimus tekoälyn aikakaudella 4.9.2025

Markkinatutkimus on siirtymässä uuteen aikakauteen, jossa generatiivinen tekoäly muuttaa pelin säännöt täysin.
Ymmärrys ja sen muodostaminen on edelleen ratkaisevan tärkeää, jotta ymmärrät yrityksesi markkinoiden kaikki osat, mutta keinot muuttuvat nyt nopeammin kuin koskaan.

Markkinatutkimus tekoälyn aikakaudella -koulutuksessa sukellamme syvälle siihen, miten tämä muutos tulee tapahtumaan käytännössä ja mitä päättäjän tulee tietää tästä muutoksesta. 

Koulutuksessa opit:
– miten keinoäly mahdollistaa markkinatutkimuksen nopeuden, tarkkuuden ja skaalautuvuuden uudella tavalla
– miten tekoäly muuttaa perinteisiä laadullisia ja määrällisiä tutkimusmenetelmiä

Käytännön esimerkkien ja innovatiivisten menetelmien avulla ymmärrät, miten tekoälyä hyödynnetään strategisessa päätöksenteossa tulevaisuudessa. 

Kouluttajana Hannu Uotila, joka on luovan tutkimuksen ja asiakaskokemuksen kehittämisen pioneeri, sarjayrittäjä, Cannes-palkittu tuottaja ja inspiroiva puhuja, yhdistää ainutlaatuisella tavalla tutkitun tiedon, luovan tarinankerronnan ja liiketoimintaymmärryksen.

Tervetuloa mukaan!

 

Lue myös

Vältä putkirikot tavarantarkastajan vinkeillä – pakkanen voi tehdä hallaa putkille vanhoissa taloissa

Jäätymiset alkavat kuitenkin useammin silloin, kun pakkasta on parikymmentä astetta. LVI-alaan erikoistunut,...

Toimitusjohtajalta: Helsingin seudun erityistarpeet ansaitsevat huomion hallitusohjelmassa

Helsingin seudulla sekä mahdollisuudet että monet haasteet ovat moninkertaiset. Helsingin seudun...

Kauppakamarit: Toimeenpano ratkaisee sote-uudistuksen onnistumisen – Kustannukset kuriin ja yritykset mukaan tuottamaan palveluita

Eduskunnan hyväksymä sosiaali- ja terveydenhuollon uudistus ei itsessään johda sote-uudistukselle asetettujen...