Markkinoinnin analytiikka ja tulosten mittaaminen 3.12.2024

Haluatko oppia analysoimaan ja mittaamaan markkinoinnin tuloksia konkreettisesti? Koulutuksessa keskitytään markkinointitoimenpiteiden tulosten mittaamiseen ja analysoimiseen.

Koulutuksen jälkeen osallistuja ymmärtää, miten strategia ja tavoitteet kannattaa asettaa mittaamisen tueksi. Hän oppii konkreettisen tulosten mittaamisen prosessin eri kanavissa.

Osallistuja oppii mittaamaan ja analysoimaan orgaanista sekä maksettua dataa eri Sosiaalisen median kanavissa sekä saa vertailuarvoja eri mittareihin.

Lisäksi hän oppii mittaamaan Google Adsin tuloksia sekä hyödyntämään Google Analytics 4:en mahdollisuudet mittaamisessa ja analytiikassa

Asiantuntijana Taneli Katila, Ideal Digi Oy

Lue myös

Vältä putkirikot tavarantarkastajan vinkeillä – pakkanen voi tehdä hallaa putkille vanhoissa taloissa

Jäätymiset alkavat kuitenkin useammin silloin, kun pakkasta on parikymmentä astetta. LVI-alaan erikoistunut,...

Neuvontapalvelut: Toimeksiantajan velvollisuudet ja ulkomaalaiset työntekijät

Ulkomaalaislaissa säädetään työnantajan velvollisuuksista ulkomaalaisia työntekijöitä palkattaessa. Laissa asetetaan lisäksi velvollisuuksia toimeksiantajalle.

Koko Suomen metropoli

MetropoliAreenalla kuullaan vaalilupauksia, käydään keskusteluja ja väittelyjä. MetropoliAreena täyttää Triplan Tapahtuma-aukion tiistaina 14. maaliskuuta klo 15–17. Areenalla...