Markkinoinnin automaatio ja tekoäly sisältömarkkinoinnin tukena 8.4.2025

Koulutuksen opit markkinoinnin automaation mahdollisuudet ja merkityksen asiakkaan ostopolun eri vaiheissa. Miten automaatio tukee asiakaskokemusta ja kasvattaa liiketoiminnan tuloksia?

Tutustumme suosittuihin markkinoinnin automaatiotyökaluihin HubSpotiin ja ActiveCampaigniin, ja vertailemme, miten ne soveltuvat eri yritysten tarpeisiin. Saat vinkkejä, miten onnistut valitsemaan yrityksesi tarpeisiin parhaiten soveltuvan teknologian, joka tukee markkinoinnin tavoitteitasi.

Koulutuksessa opit, miten tekoälyä voi hyödyntää automaatiossa ja sisällöntuotannossa. Pääset itse kokeilemaan tekoälypohjaisia sisällöntuotantotyökaluja.

Opit konkreettisesti suunnittelemaan markkinoinnin automaatioita asiakkaiden ostopolun eri vaiheissa. Tunnistat mitkä kanavat ja sisältömuodot toimivat eri vaiheissa ostoprosessia.

Asiantuntijana Taneli Katila, Ideal Digi Oy

Lue myös

Keskuskauppakamarin ajankohtaiskatsaus kansainvälisiin asioihin

Katsaus sisältää yhteenvedon ajankohtaisista kansainvälisistä asioista eri lähteistä koottuna.

Generaattoreiden ja lämmityslaitteiden keräys Ukrainaan käynnistyy pääkaupunkiseudulla

Helsinki, Espoo ja Vantaa pyytävät pääkaupunkiseudun alueen yrityksiä, yhteisöjä ja asukkaita...

KAUPPAKAMARI nyt kesäkuu 2020

KAUPPAKAMARI nyt – kesäkuu -lehti ei ilmesty painettuna tässä poikkeustilanteessa.