Miksi asiakaskokemukseen investoiminen piti aloittaa jo eilen? 4.12.2024

Asiakaskokemus syntyy kaikista yrityksen ja asiakkaan yhteisistä kohtaamisista, niissä heränneistä tunteista ja mielikuvista. Kaikki väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, mutta todellisuus on jotain muuta. 
Tule oppimaan, miksi asiakkaan kokemus on liiketoiminnalle tärkeää. Koulutuksessa käydään läpi inspiroivien ja konkreettisten esimerkkien pohjalta asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle.  

Koulutuksessa opit mm. Mitä asiakaskokemus käytännössä tarkoittaa, miten sitä tulisi mitata tai tutkia ja kuinka voimme kehittää omaa asiakaskokemusta huomisesta alkaen? 

Asiakaskokemus määrittää tulevaisuuden menestyjät, 
tervetuloa mukaan koulutukseen!

Lue myös

Lausunto: Viikinrannan–Lahdenväylän osayleiskaavaluonnos

Viikinrannan-Lahdenväylän osayleiskaavaluonnos Viikinrannan-Lahdenväylän alueen kaavoitustarpeen taustalla on Helsingin viimeisin kokonaisyleiskaava Yleiskaava 2016, jonka korkein hallinto-oikeus...

Supply Chain Resilience on yritysten kansainvälinen verkostoitumisalusta ja kanava toimitusketjujen häiriöiden raportoimiseen

Supply Chain Resilience -alusta auttaa yrityksiä säilyttämään, korvaamaan tai uudelleenjärjestelemään olemassa...

EU:n uudet yritystukiohjelmat tukevat kasvua EU-markkinoilla

EU Finance Day -tapahtuma tarjoaa ensi käden tietoa EU:n uusista yritystukiohjelmista, kuten InvestEU-ohjelmasta, Euroopan innovaationeuvostosta...