Ostopolun huomiointi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa 11.10.2024

Tule mukaan, kun pureudumme B2B-myynti- ja markkinointistrategioiden ytimeen: asiakkaan ostopolkuun. 

Tämä Helsingin seudun kauppakamarin käytännönläheinen koulutuspäivä tarjoaa tiiviin ja johdonmukaisen työkalupakin B2B-myyntiin ja markkinointiin. 

Koulutuksessa keskitymme asiakkaan ostopolun ymmärtämiseen ja sen hyödyntämiseen myynnin ja markkinoinnin strategioiden suunnittelussa. Tämän koulutuksen avulla voit ehostaa myyntiorganisaationsa toimintaa ja saavuttaa parempia tuloksia asiakkuuksien hallinnassa.

Valmennuspäivä on suunnattu B2B-myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat parantaa ymmärrystään asiakkaan ostopolusta ja optimoida myyntiprosessinsa. 

Tervetuloa mukaan!

Lue myös

Viikon kysymys: Mistä voi saada apua IP-asioiden kartoitukseen ja rekisteröintimaksuihin?

Ideas Powered for business SME Fund on avustusohjelma, jonka tarkoituksena on...

Ruotsalaisten peliyritysten vierailu Helsinkiin yhdisti tekijät ja visionäärit

Monelle peliyrittäjälle matka oli ensimmäinen tutustuminen Helsinkiin ja Suomeen. Mikä kiinnosti lähtemään mukaan? – Haluamme...

Ennakoivan rekrytoinnin merkitys korostuu

Yhteistyö oppilaitosten kanssa ja ennakoiva rekrytointi ovat HOK-Elannolle entistä tärkeämpi keino löytää tekijöitä kauppoihin ja ravintoloihin tulevina vuosina.