Totti Karpela: Kun paha mieli purkautuu chatin tai puhelun välityksellä 10.10.2024

Asiakaspalvelijat ovat monesti kovien työpaineiden keskellä ja saavat valitettavasti samalla osansa ihmisten stressistä, huolista ja peloista. Pahimmillaan sähköinen viestintä asiakkaiden suunnalta voi olla osittain jopa avoimen vihamielistä, kun monet kamppailevat oman jaksamisensa kanssa niin arjessa kuin työssään. 

Asiakkaan onnistunut kohtaaminen haastavissa ja tunnepitoisissa tilanteissa edellyttää erityistä herkkyyttä ja vuorovaikutusosaamista – rautaisen palveluasenteen lisäksi.

Tässä koulutuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja, miten hallitset tunnepitoisia ja haastavia palvelutilanteita  – omaa jaksamista unohtamatta. 

Koulutuksessa käytetään lukuisia tapausesimerkkejä.

Lue myös

Viikon kysymys: Vuosilomapalkan laskeminen, kun kuukausipalkkaisen työntekijän työaika ja palkka muuttuvat

Miten lasketaan kuukausipalkkaisen työntekijän vuosilomapalkka, kun työntekijän työaika ja palkka ovat...

Viikon kysymys: Mitkä maat hyväksyvät ATA carnet -tulliasiakirjan?

Muut asiantuntijamme ja juristimme vastaavat usein kysyttyihin kysymyksiin.

Baltic Impact Accelerator etsii kasvuhakuisia pieniä yrityksiä – ilmoittaudu mukaan kiihdyttämön ensimmäiselle kierrokselle

Baltic Impact Accelerator on Lappeenrannan-Lahden teknillisen yliopiston yhdessä GreenTech Clusterin, Latvian...