Totti Karpela: Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen 18.11.2025

Epävarman maailmantilanteen sävyttämät vuodet ovat valitettavasti tuoneet esille selkeän muutoksen myös asiakkaiden käytökseen; vähemmän kiitosta ja enemmän kiukuttelua. 

Ainoat kärsijät eivät ole vain asiakkaan roolissa, vaan asiakasrajapinnassa työskentelevät ammattilaiset ovat joutuneet muutostilanteiden myötä toteamaan, että omat energiat haastavien asiakkaiden kohtaamiseen voivat nyt olla vähissä. 

Tässä koulutuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä, miten voit palautua kuormittavista asiakastilanteista ja parantaa omaa työssä jaksamista.

Kouluttaja Totti Karpelalla on kattava 30-vuotinen kansainvälinen kouluttajakokemus viranomaisten ja yritysten kouluttamisesta. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijana toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden asiakaspalvelun kehittämisen parissa haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakkaiden osalta. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.

 

Lue myös

Neuvontapalvelut: Verotuksella talouskasvua

Hallitusohjelmassa oli pitkä lista verotukseen liittyvistä selvitettävistä asioista. Muutamasta verotukseen liittyvästä asiasta on selvitykset vielä kesken, ja...

Oppilaitoksen Moodlesta sukellus KoulutusOnlinen kattavaan tarjontaan – Kauppakamari vauhdittaa ammattiopisto Samiedun opetustyötä

Samiedu on ammatillinen oppilaitos, jossa opiskelee noin 2000 oppilasta. Samiedu tarjoaa...

Miten yritykset taklaavat kielitaitovaatimusta kansainvälisissä rekrytoinneissa? Lue uusi Kauppakamarilehti

Vuoden ensimmäisessä Kauppakamarilehdessä aiheina ovat muun muassa Suomen kieli karttuu vauhdilla...