Totti Karpela: Piinaavat valittajat 26.11.2024

Miten toimia, kun asiakkaan valitus ylittää kohtuuden rajat?

Palautteen vastaanottaminen on osa jokaista asiakaspalvelutyötä. Positiivisen palautteen lisäksi asiakaspalvelutyöntekijä joutuu käsittelemään myös reklamaatioita ja valituksia. Yksittäiset valitukset voivat tulla aiheesta ja niiden käsittely voi sujua rutiinilla, mutta miten toimia kun asiakkaan valitus ylittää kohtuuden rajat? Miten reagoida, jos vastassa on ”ammattivalittaja” ja valittamiselle ei näy loppua?

Tämän koulutuksen jälkeen hoidat hankalatkin tapaukset tyylillä!

Totti Karpelalla on kattava 30-vuotinen kansainvälinen kouluttajakokemus viranomaisten ja yritysten kouluttamisesta. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijana toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden asiakaspalvelun kehittämisen parissa haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakkaiden osalta. 

 

Lue myös

Henkka Hyppösen neuvo yrityksille: tee tekoälystä keskeinen osa liiketoimintastrategiaasi

Kuinka paljon siirtyminen höyrykoneesta sähkömoottoriin lisäsi tuottavuutta heti, kun sähkö keksittiin?...

Match XR -tapahtumassa tapaamisia ja Suomen metaversumi-aloitteen julkistus

Värikkäät valot, puheensorina ja esittelypisteet toivottivat tervetulleeksi kävijät Match XR -tapahtumaan Slushia edeltävänä iltana 29.11.2023.

Mielipidekirjoitus: Migrin on aika siirtyä 2020-luvulle – ja siihen tarvitaan iso asennemuutos

Omistajuuden tulisi olla nykyistä näkyvämpää ja selkeämpää siten, että eri viranomaisilla...