Totti Karpela: Piinaavat valittajat 28.10.2025

Miten toimia, kun asiakkaan valitus ylittää kohtuuden rajat?

Palautteen vastaanottaminen on osa jokaista asiakaspalvelutyötä. Positiivisen palautteen lisäksi asiakaspalvelutyöntekijä joutuu käsittelemään myös reklamaatioita ja valituksia. Yksittäiset valitukset voivat tulla aiheesta ja niiden käsittely voi sujua rutiinilla, mutta miten toimia kun asiakkaan valitus ylittää kohtuuden rajat? Miten reagoida, jos vastassa on ”ammattivalittaja” ja valittamiselle ei näy loppua?

Tämän koulutuksen jälkeen hoidat hankalatkin tapaukset tyylillä!

Totti Karpelalla on kattava 30-vuotinen kansainvälinen kouluttajakokemus viranomaisten ja yritysten kouluttamisesta. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijana toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden asiakaspalvelun kehittämisen parissa haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakkaiden osalta. 

 

Lue myös

Viikon kysymys: Voivatko työnantaja ja työntekijä sopia, että ylityökorvaukset sisältyvät työntekijän palkkaan?

Jos työntekijän työsuhteessa sovelletaan työaikalakia, työnantaja ja työntekijä eivät voi sopia...

Neuvontapalvelut: Mistä voi tarkistaa onko asiakasyritys konkurssissa tai yrityssaneerauksessa?

Konkurssissa yrityksen johto menettää määräysvallan yrityksen omaisuuteen ja asioita alkaa hoitamaan...

Käytännön neuvot yrityksille: Hiilirajamekanismi tulee voimaan lokakuussa 2023

Mekanismia sovelletaan korkean hiilijalanjäljen omaaviin tuotteisiin eli rauta- ja teräteollisuuteen, alumiiniin, lannoitteisiin, sementtiin, tuontisähköön ja...