Työyhteisön jännitteiset tilanteet. Mitä tarkoittaa työyhteisösovittelu ja miten toimia itse? 4.3.2025

Koulutuksen tavoite on lisätä ymmärrystä työyhteisöissä esiintyvistä ristiriidoista ja konflikteista sekä niiden tehokkaasta ja rakentavasta ratkaisemisesta työyhteisösovittelun avulla.

Tilaisuudessa käydään läpi työnantajan toimimisvelvollisuutta konfliktitilanteissa sekä työntekijöiden velvollisuutta osallistua asian ratkaisemiseen. 

Koulutus antaa valmiuksia tunnistaa ja ohjata henkilöstön tulehtuneita tilanteita sovitteluun sekä ymmärtää sovitteluprosessin kulku.

Asiantuntijana Harri Väisänen, Oy Sovittelutoimisto TySo Ab

Lue myös

Vallilan Takomo – ketteryys perheyrityksen ytimessä

Vallilan Takomo on toiminut Helsingissä vuodesta 1945. Perheyritys ponnistaa ketterästi ja joustavasti ydinosaamiseensa keskittyen.

Arvot vaikuttavat kumppanuuksien kohtaloihin

Kun yritysten asiakkaat toivovat ja odottavat vastuullisia tekoja ja tiettyjen arvojen toteuttamista, yritykset alkavat panostaa niihin asioihin....

Yritykset uskovat EU:n elpymistoimien virkistävän vientiä

– Puheet EU:n elpymistoimien tärkeydestä Suomen viennin kannalta eivät ole tuulesta temmattuja, arvioi Keskuskauppakamarin johtaja...