Helsingin toimisto
Käyntiosoite: Kalevankatu 12, 00100 Helsinki
Postiosoite: PL 68, 00131 Helsinki
Puhelin: 09 228 601 (vaihde)
kauppakamari@helsinki.chamber.fi
Vuokraamme tapahtuma- ja koulutuskeskustamme jäsenyritysten ja yhteistyökumppaneiden käyttöön. Tilat sijaitsevat Helsingin ydinkeskustassa osoitteessa Kalevankatu 12, 2. kerros.
Helsingin seudun kauppakamarin tapahtuma- ja koulutuskeskus uudistettiin vuonna 2024. Tilat ovat monikäyttöiset, siistit ja viihtyisät. Tilojen sisustussuunnittelusta vastasi arkkitehtitoimisto Franz ja ne ovat sisustettu muun muassa Martelan kalustein.
Kaikista kokoushuoneista löytyy helppokäyttöinen kokoustekniikka, joka mahdollistaa niin kokousmateriaalin esittämisen kuin etäosallistumisen Microsoft Teamsin välityksellä.
Tarjolla on useita erikokoisia tiloja 10–80 henkilölle. Löydät lisää tietoa tapahtumatiloista tilojen sivulta.
Päivän aikana käytettävissä ovat ammattitaitoinen asiakaspalvelumme, moderni kokoustekniikka, laadukas langaton verkkoyhteys, kahviautomaatti ja muut yleiset tilat sekä muistiinpanovälineet.
Mahtava henkilökuntamme pitää huolen, että voit järjestää tapahtumasi hyvin mielin. Käymme läpi tekniikan ja järjestelyt kanssasi, jotta voit keskittyä olennaiseen.
Tarjoamme moderneissa ja viihtyisissä tiloissamme korkeatasoisia kokouspaketteja tilojen vuokraamisen yhteydessä. Kokouspakettien tarjoilusta vastaa luotettava ja maineikas Nordrest.
Puolen päivän hinta koskee tilojen käyttöä enintään 4 tunnin ajan. Koko päivän hinta veloitetaan yli 4 tuntia mutta enintään 8 tuntia kestävästä käytöstä. Kokouspakettien minimiveloitus tapahtuu 10 osallistujan mukaan.
Hintoihin lisätään arvonlisävero.
Kaipaatko tapahtumaasi laadukkaan hybriditoteutuksen? Kauppakamarin striimauspalveluiden avulla toteutat sujuvasti niin lähitapahtumat, striimaukset kuin hybriditapahtumatkin. Toteutuksesta vastaa kokeneiden asiantuntijoiden tiimi, mikä varmistaa vaivattoman prosessin ja ammattimaisen lopputuloksen.
AV-asiantuntija tapahtumaasi mukaan 150 € / tunti.
Kysy meiltä myös tallenteen editoinnista!
Voit ladata kuvien alla olevasta linkistä tilan pohjapiirustuksen ja lisää kuvia tiloista.






Lataa tästä pohjapiirustus ja tarkemmat tiedot tiloista.
Sinun pitää hyväksyä sivuston evästeet, jotta voit täyttää lomakkeen.
Helsingin seudun kauppakamarin kokous- ja tapahtumatilojen sekä studion vuokrauksen tarjouspyynnöt toimitetaan tämän lomakkeen kautta. Mikäli sinulla on kysyttävää lomakkeesta voit olla yhteyksissä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@kauppakamarikauppa.fi.
Kokousasiakkaille tehdään aina ryhmälasku, joka laskutetaan kokonaisuudessaan tilaisuuden jälkeen. Kokouspakettiin (alv 0 %) lisätään voimassa olevan verokannan mukainen arvonlisävero. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin ALV-kannan muuttuessa. Maksuaika 14 vuorokautta ja viivästyskorko 16 %.
Peruutukset ja muutokset varauksiin voidaan tehdä ilman kuluja peruutusehtojen puitteissa. Sitova osallistujamäärä tulee ilmoittaa viimeistään 2 viikkoa ennen tilaisuutta ja lisäykset/muutokset tulee ilmoittaa viimeistään 3 päivää ennen tilaisuutta. Laskutusperusteena käytetään ilmoitettua sitovaa osallistujamäärää.
Varaus on sitova vahvistuksen päivämäärästä lukien. Varauksen voi peruuttaa veloituksetta 2 viikkoa ennen tilaisuutta, minkä jälkeen peruutetuista varauksista veloitetaan 50 %:a varauskuluina. Mahdollisen peruutuksen pyydämme ilmoittamaan kirjallisesti.
Varaaja on vastuussa vahingosta, joka aiheutuu vuokranantajan omaisuudelle.
Varaaja nimeää tilaisuuden vastuuhenkilön, joka vastaa tilaisuuden käytännön järjestelyistä paikan päällä.
Vuokranantaja on vastuussa siitä, että sopimuksen tarkoittamat tilat ovat siinä kunnossa, kuin tilaisuuden järjestäminen tavanomaisesti edellyttää. Vuokranantaja huolehtii tilojen yleisestä siivouksesta.