Tommi Taponen

Olen digipalveluiden markkinoinnin palkittu moniosaaja ja tunteita herättävän markkinoinnin puolestapuhuja. Ydinosaamistani ovat brändin rakentaminen, luova johtaminen, kasvustrategiat, asiakaskokemus ja markkinoinnin konseptit.

Elisalla vedin yli 8 vuoden ajan Elisa Viihteen, Elisa Viihde Viaplayn ja Elisan Kirjan markkinointia ja olin mm. kehittämässä Elisan fintech-startupia Elisa Lompakkoa. Ennen 11 vuoden Elisa-uraani toimin pitkään copywriterina eri mainostoimistoissa ja työskentelen tällä hetkellä itsenäisenä konsulttina. Olen viime vuodet kehittänyt aktiivisesti ammatillista osaamistani työn ohella ja kehitys jatkuu vuonna 2022 mm. hallitustyön ja Aallon Commercial Excellence -ohjelman merkeissä.

Digitaaliset palvelut, uudet liiketoimintalähdöt, markkinoinnin kehittäminen ja vastuullisuus ovat aiheina erityisen lähellä sydäntäni.

Lue myös

Neuvontapalvelut: TKI-toiminnan verovähennyksistä

Tutkimusyhteistyövähennyksen voi tehdä vain lain määritelmän täyttäviltä tutkimus- ja tiedonlevittämisorganisaatioilta ostettujen tutkimus- ja kehittämistoiminnan palvelujen perusteella, kun...

Helsingin seudun kauppakamari yritysten tukena kansainvälisissä rekrytoinneissa

IHH-palvelu kokoaa ulkomailta pääkaupunkiseudulle muuttaville alkuvaiheen viranomaispalvelut saman katon alle. Suomeen muuttanut henkilö voi hakea...

Mall Voice – jäsenedut kuuluviin yrityksessä kaikille

Tänä vuonna Mall Voicessa herättiin pohtimaan sitä, miten kauppakamarin jäsenyyttä voitaisiin hyödyntää aktiivisemmin ja miten varmistettaisiin se,...