Tommi Taponen

Olen digipalveluiden markkinoinnin palkittu moniosaaja ja tunteita herättävän markkinoinnin puolestapuhuja. Ydinosaamistani ovat brändin rakentaminen, luova johtaminen, kasvustrategiat, asiakaskokemus ja markkinoinnin konseptit.

Elisalla vedin yli 8 vuoden ajan Elisa Viihteen, Elisa Viihde Viaplayn ja Elisan Kirjan markkinointia ja olin mm. kehittämässä Elisan fintech-startupia Elisa Lompakkoa. Ennen 11 vuoden Elisa-uraani toimin pitkään copywriterina eri mainostoimistoissa ja työskentelen tällä hetkellä itsenäisenä konsulttina. Olen viime vuodet kehittänyt aktiivisesti ammatillista osaamistani työn ohella ja kehitys jatkuu vuonna 2022 mm. hallitustyön ja Aallon Commercial Excellence -ohjelman merkeissä.

Digitaaliset palvelut, uudet liiketoimintalähdöt, markkinoinnin kehittäminen ja vastuullisuus ovat aiheina erityisen lähellä sydäntäni.

Lue myös

Mielipidekirjoitus: Tarvitsemme kipeästi ulkomaista työvoimaa

Työvoiman houkutteleminen Suomeen edellyttää myös meiltä joustoa, kuten englannin kielen käyttöä.

Valitukset hyydyttävät pääkaupunkiseudun kasvua

Pääkaupunkiseudulle tärkeiden rakennushankkeiden viivästyminen valitusten vuoksi turhauttaa yrittäjiä ja kaupunkien virkamiehiä. Voiko asialle tehdä mitään?