Tommi Taponen

Olen digipalveluiden markkinoinnin palkittu moniosaaja ja tunteita herättävän markkinoinnin puolestapuhuja. Ydinosaamistani ovat brändin rakentaminen, luova johtaminen, kasvustrategiat, asiakaskokemus ja markkinoinnin konseptit.

Elisalla vedin yli 8 vuoden ajan Elisa Viihteen, Elisa Viihde Viaplayn ja Elisan Kirjan markkinointia ja olin mm. kehittämässä Elisan fintech-startupia Elisa Lompakkoa. Ennen 11 vuoden Elisa-uraani toimin pitkään copywriterina eri mainostoimistoissa ja työskentelen tällä hetkellä itsenäisenä konsulttina. Olen viime vuodet kehittänyt aktiivisesti ammatillista osaamistani työn ohella ja kehitys jatkuu vuonna 2022 mm. hallitustyön ja Aallon Commercial Excellence -ohjelman merkeissä.

Digitaaliset palvelut, uudet liiketoimintalähdöt, markkinoinnin kehittäminen ja vastuullisuus ovat aiheina erityisen lähellä sydäntäni.

Lue myös

Kansainvälinen rekrytointi -webinaarisarja alkaa 25.9.2023

Webinaarisarjassa syvennytään kansainvälisten työntekijöiden palkkaamiseen ja työperusteisiin oleskelulupiin, pankkipalveluihin sekä yritysten kokemuksiin julkisten palvelujen tuesta kansainvälisessä rekrytoinnissa. Webinaarisarja on tarkoitettu...

Chambercast: Millainen on moderni johtaja, Kirsi Elina Kallio?

Moderni johtaja -teos käsittelee johtamista moninaistuvassa työelämässä. Alustoilla tapahtuva asiantuntijatyö, osaajien vuokraaminen ja työn ostaminen...

Helsingin seudulle kolme uutta hyväksyttyä tavarantarkastajaa

Hyväksyttyjä tavarantarkastajia hyväksyttiin tänä vuonna laajalle maantieteelliselle kauppakamarialueelle: Helsingin seudulle, Länsi-Uudellemaalle, Turkuun, Hämeeseen, Satakuntaan, Keski-Suomeen,...