Tommi Taponen

Olen digipalveluiden markkinoinnin palkittu moniosaaja ja tunteita herättävän markkinoinnin puolestapuhuja. Ydinosaamistani ovat brändin rakentaminen, luova johtaminen, kasvustrategiat, asiakaskokemus ja markkinoinnin konseptit.

Elisalla vedin yli 8 vuoden ajan Elisa Viihteen, Elisa Viihde Viaplayn ja Elisan Kirjan markkinointia ja olin mm. kehittämässä Elisan fintech-startupia Elisa Lompakkoa. Ennen 11 vuoden Elisa-uraani toimin pitkään copywriterina eri mainostoimistoissa ja työskentelen tällä hetkellä itsenäisenä konsulttina. Olen viime vuodet kehittänyt aktiivisesti ammatillista osaamistani työn ohella ja kehitys jatkuu vuonna 2022 mm. hallitustyön ja Aallon Commercial Excellence -ohjelman merkeissä.

Digitaaliset palvelut, uudet liiketoimintalähdöt, markkinoinnin kehittäminen ja vastuullisuus ovat aiheina erityisen lähellä sydäntäni.

Lue myös

Emme selviä työvoimapulasta ilman, että hankimme työntekijöitä ulkomailta

Hallitusohjelmassa tulee edistää jämäkästi työperäistä maahanmuuttoa ja varmistaa, että kolmansista maista saadaan riittävästi ammattiosaajia.

Mielipidekirjoitus: Migrin on aika siirtyä 2020-luvulle – ja siihen tarvitaan iso asennemuutos

Omistajuuden tulisi olla nykyistä näkyvämpää ja selkeämpää siten, että eri viranomaisilla...

Putoaako Suomi pistesijoilta kasvuyrityskisassa?

Korona siirsi Helsingin seudun kauppakamarin valtuuskunnan vuoden ensimmäisen kokouksen 18. tammikuuta striimiksi ja sinne siirtyi myös kokouksen...