Helsingin keskusta ja sen kehittäminen.

Päätoimittajalta: Kilpailuetua ei voi googlata

Kauppakamarilehden teemoissa riittää kuumia perunoita. Vaikka nyt on monessakin mielessä hyvä hetki nostaa Helsingin ydinkeskusta uuteen kukoistukseen, ratkaisujen ja yhteisymmärryksen löytyminen kysyy uudenlaista vuorovaikutusta ja luottamusta erilaisten intressien ja toimijoiden kesken.

Kuinka yhdistää ennakkoluulottomasti keskusta-alueen monipuolisuus, ainutkertaisuus ja elämyksellisyys? Entä miten tavoittaa asiakastarve – yksilöiden, yritysten ja organisaatioiden yhteinen näkemys? Asioiden keskinäiset vaikutussuhteet ovat moniulotteiset. Ratkaisuja löytyy vain vuoropuhelulla ja yhteistyöllä.

Kilpailuetua ei voi googlata

Kauppakamarilehti

Tiina Tikander kuulee mielellään lehden jutuista palautetta. Mistä aiheesta haluaisit lukea seuraavassa lehdessämme, joka ilmestyy marraskuussa?

Markku Vierulan uutuusteoksen Löydä kilpailuetusi – käsikirja strategian ja brändin rakentamiseen esittely on myös mukana Kauppakamarilehdessä.

Hyvää syksyä – ollaan yhteyksissä!

Tiina Tikander
Helsingin seudun kauppakamari
viestintäpäällikkö
@tintti

Lue myös:
Edellinen artikkeli Työntekijän pitkä sairauspoissaolo – mitä kaikkea työnantajan pitää ottaa huomioon? Seuraava artikkeli Kannattaako yrityksen valvoa saatavaansa konkurssimenettelyssä?