Mari Wärri

Olen kustannusalan moniosaaja. Työkokemusta on yli kahdenkymmenen vuoden ajalta sekä myynnin, markkinoinnin että sisältökonseptien luomisen näkökulmasta. Tehtävänimikkeinä on ollut mm. myynti- ja markkinointijohtaja, tietokustantamisen johtaja, maajohtaja, kustannuspäällikkö ja toimituspäällikkö. Nykyinen työnantajani on Storytel, jossa työskentelen globaalissa kustantamisen tiimissä vastaten pohjoismaisesta sisältöstrategiasta. Lisäksi vastuullani on ulkoisen myyntimme kehittäminen globaalilla tasolla. Työskentelen tällä hetkellä myös Gummerus Kustannus Oy:n ja tunnetaitojen johtamiseen erikoistuneen Emergy Oy:n hallituksessa.

Olen saanut olla mukana kehittämässä ja uudistamassa kustannusalaa sekä vaikeina että hyvinä vuosina. Muutoshankkeiden läpivienti, kasvustrategian luominen, uuden liiketoiminnan kehittäminen ja digitalisoitumisen mukanaan tuomat mahdollisuudet ja haasteet ovat lähellä sydäntäni. Vapaa-aikani vietän joogamatolla ja purjeveneessä.

Lue myös

Tutkimusprofessori Jari Hakanen: Hyvä johtaja keskittyy työntekijöiden vahvuuksiin

Palvelevaan johtamiseen kannattaa perehtyä, sillä se lisää tuottavuutta ja työhyvinvointia, sanoo työn imua pitkään tutkinut Jari Hakanen.

Juttusarja: Soft is a new hard

Osaamisemme pääsee kukoistukseensa, kun otamme huomioon, miten teemme työtämme yhdessä muiden osaajien kanssa. Tässäkin voimme todeta, että soft is a new hard.