Artikkelikuva

Helsingin seudun kauppakamarin verkkomaailma uudistui – asiakkaat edellä

Uudistimme verkkosivustomme. Sivustot toteutettiin konseptilla, jossa haluttiin nähdä tarpeet ja kokonaisuus asiakkaan silmin. Myös visuaalisuuteen on satsattu; ulkoasultaan uusi verkkomaailma on nyt moderni ja raikas.

Helsingin seudun kauppakamari paransi digitaalista asiakaskokemusta uudistamalla helsinki.chamber.fi -kotisivut ja KauppakamariNyt -verkkomedian sekä suurimman kävijämäärän keräävän KauppakamariTieto -palvelun selkeämmäksi ja käyttäjäkokemukseltaan yhtenäisemmäksi. Lisäksi avasimme Kauppakamarinkoulutus-sivuston, josta asiakkaamme löytävät laajan koulutustarjontamme eri muodoissaan

”Yhä useammin ensimmäinen asiakaskohtaaminen tapahtuu verkossa. On tärkeää, että jäsenyrityksissämme palvelumme ja tarjoamamme jäsenedut ovat helposti löydettävissä ja  hyödynnettävissä digitaalisissa kanavissamme. Kehitystyö jatkuu edelleen asiakkaidemme tarpeiden ja toiveiden mukaisesti”, toteaa asiakkuusjohtaja Riitta Salmi.

Kotisivut ja KauppakamariNyt -verkkomedia ovat nyt saman katon alla. Löydät sieltä niin ajankohtaiset uutiset, julkaisut ja tapahtumat kuin yrityksille suunnatut tietopaketit, koulutukset ja monipuoliset jäsenpalvelumme.Kauppakamarin oma media pitää jäsenet ja sidosryhmän ajan tasalla yrityselämää koskevista asioista ja tulevaisuuden trendeistä.

”Haluamme panostaa monikanavaisuuteen, jotta tavoitamme mahdollisimman laajasti lukijamme ja seuraajaamme. Digimaailma on yksi kokonaisuus ja kehittämme sitä jatkossakin erityisesti sisällöt ja niiden löydettävyys edellä”, sanoo viestintäpäällikkö Rauha Kiljunen-Ruotsalainen.

Toimivat verkkopalvelut ovat kauppakamarin jäsenen ja laajan sidosryhmäverkoston etu.

”Lähestulkoon kaikilla palveluillamme on digitaalinen ulottuvuus, joka on tuonut tarjontamme asiakkaidemme luo aivan uudella tavalla”, kertoo IT-päällikkö Max Moiseev.

Kotisivujen ja verkkomedia KauppakamariNyt:n lisäksi Helsingin seudun kauppakamari uudisti Koulutus- ja KauppakamariTieto -sivustot. Verkkomaailman uudistusprojekti on toteutettu yhteistyössä mainostoimisto Staart Oy, digitoimisto Vincit Oy sekä Timehouse Oy kanssa.

Lue myös

Huoltotunnelin uudistaminen parantaisi Helsingin keskustan saavutettavuutta

Näin selvitys tehtiin Liikenteellisen selvityksen Helsingin seudun kauppakamarille teki Ramboll Finland Oy. Selvityksessä verrattiin kahta...

Business Espoon Elinkeinofoorumissa patisteltiin tekoälypolulle

Tekoäly on teollisuuden neljäs vallankumous, kuvaili Business Espoon Elinkeinofoorumin pääpuhuja Nokia-taustainen teknologiavisionääri ja tekoäly-yrittäjä Tero Ojanperä....

Satama- ja logistiikkapäivä 2023: Meriliikenteen tulevaisuudessa on monta vihreää vaihtoehtoa

Helsingin seudun kauppakamarin ja Helsingin Sataman järjestämä Satama- ja logistiikkapäivä (10.10.2023)...