Artikkelikuva

Chambercast: Tunnistatko kohtuuttomat valittajat?

Chambercastin kirjakulmassa puhutaan Kauppakamarin uutuusteoksesta Kohtuuttomat valittajat. Kuinka hankalista asiakaspalvelutilanteista selvitään? Mistä löytyy viisastenkivi vuorovaikutustilanteissa pärjäämiseen? Kuinka erilaisten valittajatyyppien kanssa tulee toimeen?

Tässä jaksossa Helsingin seudun kauppakamarin viestintäpäällikkö Tiina Tikander jututtaa Kohtuuttomat valittajat – opas vaativien valitusten ja reklamaatioiden hallintaan -kirjan kirjoittajia Totti Karpelaa ja Taina Parviaista. Kirja tarjoaa käytännön keinoja palautteiden käsittelyyn ja kirjallisiin ja suullisiin valitustilanteisiin.

Totti Karpela on tehnyt turvallisuusasioiden parissa 35 vuoden työuran, pisimpään poliisin palveluksessa, mm. erityistilanteiden neuvottelijana ja on sittemmin perustanut yrityksen, joka kouluttaa ja konsultoi organisaatioita etenkin vaikeiden käyttäytymisongelmien hallinnassa.

Kirjan toinen kirjoittaja Taina Parviainen on vaikuttanut kustannusalalla jo lähes 20 vuoden ajan ja toimii päätoimittajana Helsingin seudun kauppakamarissa ja on erikoistunut erityisesti johtamisen, markkinoinnin ja myynnin teoksiin ja olet myös tunnettu ja kiitelty viestinnän ja kielenhuollon kouluttaja.

Lue myös

Chambercast: Millainen on huomisen asiakas, Kari Korkiakoski?

Chambercastin uusimassa Kirjakulma-jaksossa Suomen johtava asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija, luennoitsija ja tietokirjailija Kari Korkiakoski kertoo...

Ohjakset käsiin konfliktissa

Mikä neuvoksi, kun asiakas suuttuu tai tiimissä kytee ristiriita? Taina Parviainen ja Totti Karpela kertovat, miten löytää rauhoittavat sanat kuumentuneessa tilanteessa.

Chambercast: Ratkaisuja ravintola-alan osaajapulaan

Työvoimapulaan tarvitaan sekä pikaisia että pidemmän aikavälin ratkaisuja. Chambercastissa keskustellaan siitä, miten työnantajat, oppilaitokset ja muut toimijat voivat yhdessä...