fiiliskuva

Mall Voice – jäsenedut kuuluviin yrityksessä kaikille

Äänimainonta on täynnä mahdollisuuksia – haluaa sitten äänensä eetteriin uusin James Bond -elokuva tai Itämeri. Mall Voicen ääni kuuluu joka viikko lähes kahdelle miljoonalle kauppakeskuskävijälle yli 70 kauppakeskuksessa ympäri Suomea. Yritys tuottaa äänimainontaa ja taustamusiikkia kauppakeskusten liikkeille sekä valtakunnallisille ja alueellisille mediamainostajille.

Tänä vuonna Mall Voicessa herättiin pohtimaan sitä, miten kauppakamarin jäsenyyttä voitaisiin hyödyntää aktiivisemmin ja miten varmistettaisiin se, että oma henkilökunta tietäisi paremmin jäseneduista. Mall Voice kävi läpi jäsenasioitaan Helsingin seudun kauppakamarin asiantuntijoiden kanssa ja löysi keskusteluista uutta inspiraatiota.

Jäseneduista ääntä 

– Mall Voice on ollut aiemmin kauppakamarin nukkuva jäsen. Kauppakamarin esittelyn jälkeen tiedotin kauppakamarin jäsenyydestä koko henkilökuntaamme, ja avainhenkilöitä on nyt informoitu vielä erikseen jäsenyyden mahdollistamista monipuolisista palveluista. Uskon, että varsinkin koulutuspalveluiden laajasta tarjonnasta löytyy jatkossa varmasti mallvoicelaisten tarpeisiin sopivia ajankohtaisia ja hyödyllisiä kokonaisuuksia, kertoo Mall Voicen markkinoinnin kehittämispäällikkö Mari Walden-Hartikainen.

Äänimaailmatyön edelläkävijän Mall Voicen työssä kuuluu pitkä kokemus: yritys on alansa uranuurtaja ja toiminut alalla jo 25 vuoden ajan. Alkuvuosien C-kasettiäänityksistä on kuljettu pitkä kehityspolku nykyisin käytössä oleviin moderneihin verkkototeutuksiin. Parhaan asiakaskokemuksen kehittäminen edellyttää jatkuvaa, aktiivista uudistumista – asennetta ja osaamista. Kauppakamarin jäsenenä yrityksessä jokainen voi hyötyä kauppakamarin koulutuseduista jäsenille.

– Oli hienoa kuulla jäsenyyden mahdollistavista palveluista. Sain kipinän tutustua kauppakamarin monipuoliseen koulutustarjontaan. Toivon, että saamme kauppakamarin koulutuksista hyötyä toimintamme kehittämiseen ja tärkeää tietoa alan muutostrendeistä. Myös kauppakamarin johtajaklubi herätti kiinnostukseni, Head of Sales Mikko Valtonen pohtii. Hänen mukaansa myös esimerkiksi jäsenyrityksille tarjottavaan maksuttomaan lakiasioiden neuvontapalveluun voi löytyä jatkossa tarpeita.

Vahvuus löytyy verkostoista

– Toivon ja innolla odotan, että henkilökuntamme aktivoituu verkostoitumaan muiden jäsenyritysten kanssa. Omien jäsenkokemusteni perusteella Tampereen kauppakamarissa uskon, että verkoston kautta voimme varmasti lisätä tietoisuutta myös omien palveluidemme tarjoamista mahdollisuuksista. HHJ-kurssikokonaisuutta suosittelen vahvasti kaikille hallitustyöstä kiinnostuneille. Kannattaa ehdottomasti sopia tutustumistilaisuus kauppakamarin innostavien ihmisten kanssa, Mall Voicen toimitusjohtaja Olli Gestranius kannustaa.


Mall Voice Oy

Mall Voice Oy on kauppakeskusmainontaan keskittynyt suomalainen yritys, joka vastaa yli 70 suomalaisen kauppakeskuksen yleisten alueiden äänimaailmasta ja -mainonnasta. Yhtiön mainontaverkosto tavoittaa viikoittain yli 1,5 miljoonaa eri kuluttajaa.


Lisätietoja kauppakamarin jäsenyydestä?

Voit varata kätevästi ajan asiantuntijoillemme suoraan verkkosivuiltamme!



Lue myös

Kauppakamarilehti: Vastuullisuus yritysten liiketoiminnan ytimessä

”Nyt ei ole enää kyse ympäristöosastojen tekemistä erillisistä asioita, vaan ympäristövastuu on osana yritysten strategista...

Kuukausi takana FinnCham Brasiliassa

Loin listan yrityksistä ja henkilöistä, joita Nokia halusi kutsua tilaisuuteensa. Olen saanut tehdä postereita sekä linkkejä tapahtumaan....

Kirjakulma – Mikä on OKR-malli?

Tämänkertaisen Chambercastin jaksossa Strategia arkeen OKR-mallilla -kirjan kirjailijat Juuso Hämäläinen ja Henri Sora ovat tuottaja Taina Parviaisen...