Kirjakulma – Pelastaako vahva brändi huonon tuotteen?

Tämänkertaisen Chambercastin jaksossa keskustellaan brändistä.

Brändikäsikirjan kirjoittanut Pekka Ruokolainen tekee yrityksessään Happy Branding Companyssä hyvin laajasti markkinoinnin ja mainonnan suunnittelua sekä erilaisia markkinointitoimenpiteitä aina sisällöntuotannosta pakkaussuunnitteluun.

Brändikäsikirjassaan Ruokolainen kertoo siitä, miten yrityksen pitäisi selvittää Brändin kirkastus -työkalun avulla ensin itselleen, mitä brändi on yrityksen omalle henkilöstölle ja mitä sillä on mahdollista saavuttaa.

Taina Parviaisen kanssa käydyssä keskustelussa pohditaan myös sitä, mihin asioihin yrityksissä ei brändin luomisessa kiinnitetä riittävästi huomiota, ajaako korona yritykset näkemään niin oman kuin kilpailevat brändit uudella tavalla, ja jos tuote tai palvelu on huono, voiko vahva brändi pelastaa sen.

Lue myös:

Juuri nyt on oikea aika osallistua koulutuksiin ja jäsentapahtumiin!

Koulutukset ja jäsentapahtumat tuovat uutta näkemystä työhön. Ajantasainen koulutusvalikoimamme avautuu aina käyttöösi KauppakamariKaupasta. Tarjoamme tilaisuuksia turvallisuudesta huolehtien paikan päällä tai joustavasti etätoteuksina. Voit valita sinulle...
Edellinen artikkeli Nooga – kauppakamarista monipuolisia verkostoja Seuraava artikkeli Kauppakamarit vauhdittavat vientiä kansainvälisellä harjoittelijaohjelmalla