Artikkelikuva

Kutsu: BRÄNDIKÄSIKIRJA – Näin teet yritysbrändistä vetovoimaisen!

Kaipaako yritysbrändisi kirkastusta? Miten luot siitä vetovoimaisen ja samalla sitoutat henkilöstön toimimaan sen puolesta ylpeästi ja tehokkaasti?

Tervetuloa Brändikäsikirjan julkistamistilaisuuteen pe 4.9. klo 8.30–10.30 kauppakamarille Koulutustila Metropoliin (Kalevankatu 12, 2. krs). Ilmoittautuminen kustannus@helsinki.chamber.fi Voit ilmoittautua myös mukaan seuraamaan tilaisuutta striiminä.

Brändistä erottuvana menestystekijänä puhutaan yhä enemmän, mutta vielä ei tiedosteta riittävän hyvin, mitä se tarkoittaa ja vielä harvempi ymmärtää, miten siitä voi saada vahvan kilpailukeinon yhä kovenevassa kilpailussa.

Brändikäsikirja tarjoaa lukijoilleen yksinkertaisen Brändin kirkastus -mallin, jonka avulla on helppo kehittää yrityksen brändiä kilpailukeinona siten, että se motivoi omistajia, innostaa henkilöstöä ja auttaa potentiaalista asiakasta erottamaan yritys sen kilpailijoista.

Brändin kirkastus -malli on tehty yrityksille, jotka haluavat nostaa koko toiminnan, kaikilla mittareilla mitattuna, seuraavalle tasolle, jossa brändi on asiakkaiden silmissä tunnettu ja vakuuttava tuotteiden tai palvelujen tarjoaja. Malli on kokonaisvaltainen ja käytännönläheinen tapa kehittää brändistä menestystekijä. 

Tilaisuudessa kerrotaan, kuinka yritys voi kehittää yritysbrändiään Brändin kirkastus -ohjelman avulla. Lisäksi se kertoo laajemmin brändistä, sen tarkoituksesta ja merkityksestä.

Tilaisuus sopii yrittäjille, toimitusjohtajille, markkinoinnista vastaaville sekä markkinoinnin ja viestinnän suunnittelijoille, joiden tehtävänä on jatkuvasti tutkia, mihin oma yrityskuva on kehittymässä ja miten muut kokevat yrityksen brändin. Lisäksi aiheesta hyötyvät niin aloittelijat, kuten opiskelijat, kuin kokeneemmat konkaritkin, tai ketkä tahansa, jotka ovat kiinnostuneita markkinoinnista ja viestinnästä.

Pekka Ruokolainen on markkinoinnin ja mainonnan suunnittelija, jolla on oma yritys nimeltä Happy Branding Company. Hän on työskennellyt koko uransa eri mainostoimistoissa ja vuodesta 2013 yrittäjänä auttaen pk-yrityksiä löytämään oma tapansa viestiä. Uransa aikana hän on saanut tehdä markkinointia eri muodoissaan kymmenien suomalaisten yritysten kanssa sadoille brändeille, lakritsasta paperikoneen tuotannonhallintajärjestelmään ja veneistä matkailunedistämiseen.

 

Lisätiedot: kirjasta: https://www.kauppakamarikauppa.fi/brandikasikirja.html

ja julkistamistilaisuudesta:
https://www.kauppakamarikauppa.fi/tapahtumat/brandikasikirjan-julkistamistilaisuus-4-9-2020.html

 

Lue myös

Päivitetty 28.6.2024: Ukrainan sodan vaikutukset yrityksiin

Olemme koonneet pakotteisiin liittyvää tietoa, tietolähteitä ja toimintaohjeita tähän artikkeliin. Venäjän aloitettua täysimittaisen hyökkäyssodan ja...

Lausunto: Luonnos Helsingin asumisen ja siihen liittyvän maankäytön toteutusohjelmaksi 2024 (AM-ohjelma)

Helsingin kaupunginkanslia on pyytänyt kauppakamarin lausuntoa luonnoksesta Helsingin asumisen ja siihen...