Artikkelikuva

Tule mukaan kehittämään ilmastofiksuja palveluita

Fiksu Assa -hanke hakee yrityksiä mukaan maksuttomiin kokeiluihin, joissa luodaan ilmastofiksuja palveluita juna- ja metroasemille.

Yritykset ovat tervetulleita markkinoimaan, myymään ja testaamaan tuotteitaan ja palvelujaan Fiksu Assa -tapahtumassa 13.–18. toukokuuta.


Tapahtumapaikkoja ovat

  • Malmin asema Helsingissä,
  • Myyrmäen asema Vantaalla,
  • Aalto-yliopiston metroasema Espoon Otaniemessä,
  • Riihimäen asema ja
  • Hämeenlinnan asema.

Tule mukaan kehittämään ilmastofiksuja palveluita 1

Yritykset voivat osallistua Fiksu Assa -tapahtumaan useammalla asemalla ja osallistuminen on yrityksille maksutonta.

Tapahtumassa yritykset voivat esitellä olemassa olevia palvelujaan tai testata uusia palveluja. Yritykset voivat ilmoittautua mukaan vastaamalla verkkokyselyyn» 

Tapahtumaan toivotaan yrityksiä, joiden esittelemät tuotteet ja palvelut ovat uusia, ympäristöystävällisiä valintoja tukevia tai asukkaiden arkea helpottavia ratkaisuja.

Asemalle sijoittuminen on yrityksille ilmastoteko, sillä se vähentää ihmisten liikkumisen tarvetta ja kannustaa kestävään liikkumiseen. Näin asukkaat voivat hoitaa arkiset asiansa sujuvasti matkan varrella.

Fiksu Assa tukee parhaiden ratkaisujen vaivatonta sijoittumista asemille ja tarjoaa mahdollisuuden palveluiden monistamiseen useammalle asemalle. Hankkeessa avataan kevään aikana Asemanseutujen innovaatiokilpailu, jolla tuetaan pysyviä palveluratkaisuja asemilla.

 

Fiksu Assa

Fiksu Assa -tapahtuma on osa EAKR-rahoitteista Fiksu Assa – Asemanseudut uusien vähähiilisten liiketoimintakonseptien kehitysalustana -hanketta, joka saa rahoitusta Euroopan aluekehitysrahastolta. Rahoittajana toimii Uudenmaan liitto. HSY toimii hankkeen koordinaattorina ja hanketta toteuttavat Helsingin, Espoon, Vantaan, Hämeenlinnan ja Riihimäen kaupungit. Suomen kasvukäytävä -verkosto tukee hankkeen viestintää.

Lisätiedot

 

Tule mukaan kehittämään ilmastofiksuja palveluita 1

Lue myös

Neuvontapalvelut: Kuluttaja-asiamies on antanut uudet ohjeet vaikuttajamarkkinointiin somessa

Kuluttajansuojalain mukaan markkinoinnista on käytävä selkeästi ilmi sen kaupallinen tarkoitus sekä...

Toimitusjohtajalta: Varmista yrityksesi jatkuvuus

Suomalaisyrityksiin on viime vuosina kohdistunut monenlaisia kyberuhkia, joiden vuoksi yritysten on ollut pakko lisätä varautumistaan. Kyberuhkiin kuuluvat...

Finnish AI Region EDIH: tekoälyn kärkihanke pk-yrityksille

Finnish AI Region EDIH-hankkeen tavoitteena on nopeuttaa ja laajentaa tekoälyn käyttöönottoa pienissä ja keskisuurissa yrityksissä....