Artikkelikuva

Chambercast: Millainen on huomisen asiakas, Kari Korkiakoski?

Millainen on huomisen asiakas? Mitä meidän kuuluu tietää hänestä jo tänään? Haastavana taloudellisena aikana on syytä pitää huolta nykyisistä asiakkaista, koska he ovat todennäköisesti myös huomisen asiakkaita.

Chambercastin uusimassa Kirjakulma-jaksossa Suomen johtava asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija, luennoitsija ja tietokirjailija Kari Korkiakoski kertoo tuottaja Taina Parviaiselle siitä, miten suomalainen yritys tai organisaatio voi rakentaa ainutlaatuisen asiakaskokemusstrategian.

Keskustelussa käydään läpi Huomisen asiakas -kirjan taustalla olevan ja Futurelab Experience Oy:n teettämän tutkimuksen tuloksia, jotka tarjoavat tuoretta tietoa asiakkaiden odotuksiin pandemian jälkeisessä ajassa. Keskustelussa käydään läpi tulevaisuutta arvioivia näkemyksiä, joita Korkiakoski on koonnut kirjaansa muun muassa haastattelemalla asiakaskokemuksen kehittämisen parissa työskenteleviä päättäjiä.

Haastattelussa tuodaan esille, mitä kaikkea asiakaskokemus voisi tarjota Suomelle ja sen kilpailukyvylle. Kirjan ajatuksena on nostaa asiakaskokemuksen merkitys yritystasolta toimialatasolle ja sieltä eteenpäin kansalliselle tasolle. Huomisen asiakas -teos antaa uuden näkökulman yrityksen kilpailuedun rakentamiseen.

Taina Parviainen ja Kari Korkiakoski nauhoittamassa jaksoa studiossa.

Huomisen asiakas

Haastavana taloudellisena aikana on syytä pitää huolta nykyisistä asiakkaista, koska he ovat todennäköisesti myös huomisen asiakkaita. Tämä kirja antaa uuden näkökulman yrityksen kilpailuedun rakentamiseen.

Tutustu kirjaan!

Lue myös

Myyntijohdon vastuu kasvaa – käytännön vinkkejä modernin myynnin johtamiseen

Olin puhumassa aiheesta vuoden 2023 Nordic Sales Enablement –tapahtumassa, jossa paikalla oli isojen suomalaisten yritysten...

Informaatiosotaa käydään keskeytymättä joka päivä 

Informaatiosota on filosofian tohtori, eversti (evp) ja opettaja Martti J. Karin mukaan ihmisyhteisöjen kamppailua, joka vaikuttaa vastapuolen...

Mitä markkinamahdollisuuksia Puola, Tšekki, Slovakia ja Unkari tarjoavat suomalaisille yrityksille?

Tšekin bruttokansantuote on noin puolet ja Slovakian yksi kolmasosa Suomen bruttokansan­tuotteesta....