Helsingin toimisto
Käyntiosoite: Kalevankatu 12, 00100 Helsinki
Postiosoite: PL 68, 00131 Helsinki
Puhelin: 09 228 601 (vaihde)
kauppakamari@helsinki.chamber.fi
Chambercastin uusimassa Kirjakulma-jaksossa Suomen johtava asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija, luennoitsija ja tietokirjailija Kari Korkiakoski kertoo tuottaja Taina Parviaiselle siitä, miten suomalainen yritys tai organisaatio voi rakentaa ainutlaatuisen asiakaskokemusstrategian.
Keskustelussa käydään läpi Huomisen asiakas -kirjan taustalla olevan ja Futurelab Experience Oy:n teettämän tutkimuksen tuloksia, jotka tarjoavat tuoretta tietoa asiakkaiden odotuksiin pandemian jälkeisessä ajassa. Keskustelussa käydään läpi tulevaisuutta arvioivia näkemyksiä, joita Korkiakoski on koonnut kirjaansa muun muassa haastattelemalla asiakaskokemuksen kehittämisen parissa työskenteleviä päättäjiä.
Haastattelussa tuodaan esille, mitä kaikkea asiakaskokemus voisi tarjota Suomelle ja sen kilpailukyvylle. Kirjan ajatuksena on nostaa asiakaskokemuksen merkitys yritystasolta toimialatasolle ja sieltä eteenpäin kansalliselle tasolle. Huomisen asiakas -teos antaa uuden näkökulman yrityksen kilpailuedun rakentamiseen.
Haastavana taloudellisena aikana on syytä pitää huolta nykyisistä asiakkaista, koska he ovat todennäköisesti myös huomisen asiakkaita. Tämä kirja antaa uuden näkökulman yrityksen kilpailuedun rakentamiseen.