Artikkelikuva

Chambercast: Millainen on tulevaisuuden huippumyyjä, Katri Tanni?

Tässä Chambercastin Kirjakulma-jaksossa Katri Tanni keskustelee teoksestaan B2B-ostamisen uusi aika yhdessä tuottaja Taina Parviaisen kanssa.

FT Katri Tanni on strategista sisältömarkkinoinnin suunnittelua tarjoavan Differo Oy:n perustaja, ja hän on kirjoittanut Kauppakamarille kirjan B2B-ostamisen uusi aika – opasta asiakas luoksesi. Tanni on seurannut B2B-ostamisen muutosta yli kymmenen vuoden ajan ja kouluttanut paljon aiheesta.

Uusimmassa Chambercastin jaksossa Taina Parviainen keskustelee Tannin kanssa siitä, miten perinteinen myymisen malli on väistymässä ja miten uudelle tavalle kannattaa tehdä organisaatioissa tilaa.

Lisäksi jaksossa puhutaan siitä, millainen myyjä pärjää parhaiten työssään ja miten ostaja löytää tällainen myyjän luokse tai haluaa tämän yhteistyökumppanikseen. Haastattelussa tuodaan ilmi, miten tulevaisuus muuttaa myyjän ja asiakkaan välistä suhdetta, mitä muutoksesta on hyvä tietää jo nyt ja miten siihen kannattaa omassa organisaatiossa valmistautua, jotta menestyy alati kiihtyvässä kilpailussa.

B2B-ostamisen uusi aika – opasta asiakas luoksesi

Teos keskittyy kuvaamaan B2B-ostamisessa meneillään olevaa muutosta ja tarjoaa ratkaisuja ja näkökulmia myynnin ja markkinoinnin muutokseen.

Se tuo lukijalle ymmärryksen siitä, miten ja miksi yritysten välisten tuotteiden ja palveluiden ostaminen on viimeisen kymmenen vuoden aikana muuttunut. Ymmärtämällä tätä muutosta ja sen syitä yrityksissä päästään suunnittelemaan ja rakentamaan omille asiakkaille merkityksellistä ja heitä auttavaa markkinointia sekä myyntiä.

Tutustu kirjaan!

Lue myös

”Katri Viippolan monipuolinen ura yllätti” – kuuntele podcast

Millaista on hyvä työelämä? Miten uran suuntaa voi vaihtaa? Mitä toimittajana, henkilöstö- ja viestintäjohtajana toiminut...

Chambercast: Millainen on jatkuvan keskustelun malli, Henrietta Aarnikoivu?

Tämänkertaisessa Kirjakulman jaksossa valmentaja ja tietokirjailija Henrietta Aarnikoivu kertoo tuottaja Taina Parviaiselle, millainen on Jatkuvan...

Chambercast: Millainen on huomisen asiakas, Kari Korkiakoski?

Chambercastin uusimassa Kirjakulma-jaksossa Suomen johtava asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija, luennoitsija ja tietokirjailija Kari Korkiakoski kertoo...