Artikkelikuva

Chambercast: Miten viedä lean käytäntöön, Tuomas Mikkonen?

Kirjakulman tämänkertaisen podcastjakson vieraana on Lean käytäntöön – opas tieto- ja palvelutyön kehittämiseen teoksen kirjoittaja Tuomas Mikkonen ja aiheena siis paljon puhuttu lean.

Teoksen tuottaja Taina Parviainen keskustelee Mikkosen kanssa siitä, mitä lean on, mitä sen avulla saadaan parhaimmillaan aikaiseksi ja millaisia ennakkokäsityksiä ja harhaoletuksia sen käyttöönottamiseen liittyy. Lisäksi jaksossa puhutaan siitä, millä keinoilla on paremmat mahdollisuudet onnistua leanin avulla ja miten saavutettuja tuloksia voidaan mitata.

Mikkonen kertoo hauskasti ja eläväisesti siitä, millainen matka leanin parissa työskentely ja kouluttaminen on hänelle ollut ja mitä kaikkea hän on oppinut esimerkiksi asiakascaseistaan. Lean tunnetaan johtamisfilosofiana, mutta Mikkonen kertoo, miten sen opit voidaan viedä suoraan käytäntöön.

Studiossa nauhoituspuuhissa Taina Parviainen ja Tuomas Mikkonen

Lean käytäntöön – opas tieto- ja palvelutyön kehittämiseen

Lean voi tarjota upean työkalupakin yrityksen kehittämiseen, mutta usein se jää vain teoreettiseksi pohdinnaksi. Tämä kirja havainnollistaa leanin työkalut ja käytänteet helposti omaksuttavassa muodossa, jotta yritys voi nostaa liiketoiminnan tasoaan jatkuvasti. Kyseessä on työkirja, josta voit helposti hyödyntää sopivat osat, joiden avulla saat konkreettisia tuloksia!

Tutustu kirjaan!

Lue myös

Konkreettista hyötyä liiketoimintaan HELBUSista – Monican kokemukset ja vinkit

Monica on yrittäjä ja työskentelee toimitusjohtajana miehensä kanssa perustamassaan J&Co Digital yrityksessä. Uudet opinnot ovat...

Chambercast: Miksi yritysten kannattaa ottaa myynnissä käyttöön Revenue Operations -malli?

Kauppakamarin kustantama Monikanavaisen myynnin johtaminen – näin johdat kaikkia tulovirtoja -teos...

Saunarekka kuljetti Käärijän Euroviisuihin – väliaikaiseen vientiin hyödynnettiin ATA carnet’ia

Saunarekan viennissä käytettiin kauppakamareiden myöntämää ATA carnet’ia. ATA carnet on kansainvälinen...