Artikkelikuva

Tarja Kinnunen Helsingin seudun kauppakamarin markkinointipäälliköksi

Tarja Kinnunen on nimitetty Helsingin seudun kauppakamarin markkinointipäälliköksi (Head of Marketing). Kinnunen on aloittanut tehtävässä 15. marraskuuta 2021.

Tarja Kinnunen (BBA) vastaa jatkossa palveluliiketoiminnan markkinoinnista kauppakamarissa. Hän on aloittanut markkinointipäällikkönä marraskuun puolessa välissä. 

”On upeaa päästä edistämään ammattitaitoisen ja innostuneen tiimin kanssa yritysten osaamista kehittävien koulutus- ja tietotuotteiden näkyvyyttä. Kauppakamarilla on monipuolinen ja laadukas tuote- ja palvelutarjonta, jota on ilo markkinoida”, sanoo Tarja Kinnunen.  

Helsingin seudun kauppakamari on digitalisoinut viime vuosina voimakkaasti palvelujaan. Koulutuksia, kirjoja ja päivittyviä tietopalveluja tarjotaan yhä voimakkaammin verkossa. Koulutusten videokirjasto KoulutusOnline ja etätoteutuksena järjestettävät koulutustilaisuudet lähitilaisuuksien ohessa ovat vakiinnuttaneet paikkansa yritysten henkilöstön osaamisen kehittämisessä ja ajan tasalla pitämisessä.  

Tarja Kinnunen siirtyy Kauppakamariin Tieturi Oy:ltä ja hänellä on parinkymmenen vuoden kokemus myynnistä ja markkinoinnista.  

”Palveluiden markkinoinnissa ydinviestin selkeys ja houkuttavuus ovat olennaisia. Panostamme jatkossakin ostamisen helppouteen ja loistavaan asiakaskokemukseen. Jotta uusia tietoja ja taitoja etsivä asiakas löytää meidät ja ymmärtää koulutuksen tuottaman hyödyn työnsä sujuvuudelle, pitää jo ensimmäisen verkko-osuman tai somebannerin tarjota oivalluksia”, Kinnunen painottaa. 

Kinnunen toimii markkinointiryhmän esihenkilönä ja raportoi asiakkuusjohtaja Riitta Salmelle. Kauppakamarin viestintä, markkinointi ja myynti varmistavat tiiviissä yhteistyössä, että tieto kauppakamarin palveluista tavoittaa jäsenyritykset ja ne saavat liiketoiminnalleen parhaan mahdollisen tuen. 

Lue myös

Vaisalan kansainväliset osaajat varmistavat kilpailukyvyn 

Henkilöstön monimuotoisuuden lisääminen auttaa Vaisalaa pitämään paalupaikan globaaleilla markkinoilla. Suomessa jo asuvilla kansainvälisillä osaajilla on tässä tärkeä rooli.

Kannanotto: Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen suunnitelma MAL 2023 -luonnos

Helsingin seudun kauppakamarin kannanottona esitetään seuraavaa: Yleistä MAL 2023 on strateginen...