Markkinatutkimus tekoälyn aikakaudella 4.9.2025

Markkinatutkimus on siirtymässä uuteen aikakauteen, jossa generatiivinen tekoäly muuttaa pelin säännöt täysin.
Ymmärrys ja sen muodostaminen on edelleen ratkaisevan tärkeää, jotta ymmärrät yrityksesi markkinoiden kaikki osat, mutta keinot muuttuvat nyt nopeammin kuin koskaan.

Markkinatutkimus tekoälyn aikakaudella -koulutuksessa sukellamme syvälle siihen, miten tämä muutos tulee tapahtumaan käytännössä ja mitä päättäjän tulee tietää tästä muutoksesta. 

Koulutuksessa opit:
– miten keinoäly mahdollistaa markkinatutkimuksen nopeuden, tarkkuuden ja skaalautuvuuden uudella tavalla
– miten tekoäly muuttaa perinteisiä laadullisia ja määrällisiä tutkimusmenetelmiä

Käytännön esimerkkien ja innovatiivisten menetelmien avulla ymmärrät, miten tekoälyä hyödynnetään strategisessa päätöksenteossa tulevaisuudessa. 

Kouluttajana Hannu Uotila, joka on luovan tutkimuksen ja asiakaskokemuksen kehittämisen pioneeri, sarjayrittäjä, Cannes-palkittu tuottaja ja inspiroiva puhuja, yhdistää ainutlaatuisella tavalla tutkitun tiedon, luovan tarinankerronnan ja liiketoimintaymmärryksen.

Tervetuloa mukaan!

 

Lue myös

”Suunnittelijoiden myyntienergia yllätti” – kuuntele podcast

Miten suunnittelijasta tulee yrittäjä? Onko liikekumppanuudesta ystävän kanssa haittaa? Ja missä tilanteessa laadun hinkkaaminen kannattaa...

Location Innovation Hub auttaa yrityksiä kasvamaan sijaintitiedon avulla

Sijaintitietoon perustuvan liiketoiminnan odotetaan kasvavan voimakkaasti tulevina vuosina. Sijaintitiedon osaamiskeskus Location Innovation Hub aloitti toimintansa...

Kauppakamarin EU-katsaus: Nyt on Euroopan jälleenrakennuksen aika

Suomen ja suomalaisten yritysten kannalta on olennaista, minkälaisen muodon Euroopan jälleenrakennus saa ja kuinka nopeasti se tervehdyttää koronakriisin...