Totti Karpela: Työpaikan haastavat sisäiset vuorovaikutustilanteet 4.11.2025

Kaikissa vuorovaikutustilanteissa voi syntyä joskus häiriöitä, väärinymmärryksiä sekä kitkaa.

Organisaation sisäiset vuorovaikutus- ja viestintätilanteet eivät tee tässä poikkeusta, vaan voivat olla pitkään jatkuessaan jopa haasteellisimpia ratkottavia kuin asiakkaiden kanssa syntyvät yksittäiset tilanteet, palautteet tai reklamaatiot.

Koulutuksella parannetaan yksilön ja työyhteisön viestintä- ja vuorovaikutustaitoja ristiriitatilanteissa ja kehitetään rakentavaa palautteen antamista sekä puuttumista ei-toivottuun käytökseen työpaikalla.

Hyvin toimiva työyhteisö toimii vastuullisesti, yhdessä hengessä ja tämä näkyy myös positiivisina vaikutuksina asiakkaiden sekä muiden sidosryhmien suuntaan.

Tilaisuuden kouluttajana toimii Totti Karpela Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy:stä. Hänellä on valtionhallinnosta hankittu kattava 20-vuotinen kouluttajakokemus. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijana toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakaspalvelun kehittämisen parissa. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.

Lue myös

Toimitusjohtajalta: Onko teollisuudelle tilaa tiivistyvässä kaupunkirakenteessa?

Asumisella on kuitenkin tapana syrjäyttää muut maankäyttömuodot. Teollisuusalueiden nakertaminen on johtanut siihen, että teollisuutta on...

Pienikin markkinaosuus Venäjällä voi olla suuri suomalaiselle yritykselle

Iso maa, isot markkinat. Vaikka Venäjä saa paljon palstatilaa ulkomaanuutisissa, se tarjoaa edelleen kasvutilaa määrätietoisille yrityksille.

Vastaanottopalvelu osana yrityksen vaikuttavuusinvestointia

Vaikka yritysten asiakkaita ohjataan käyttämään yhä enemmän digipalveluita, on vastaanottopalvelussa kasvokkain tapahtuvilla asiakassuhteilla eli asiakaskokemuksella edelleen ratkaiseva...