Artikkelikuva

Chambercast: Millainen on jatkuvan keskustelun malli, Henrietta Aarnikoivu?

Laadukas johtaminen ja esihenkilötyö edellyttävät vaikuttavaa ja säännöllistä vuoropuhelua organisaatiossa. Henrietta Aarnikoivun uunituoreen teoksen avulla organisaation johto ja esihenkilöt saavat kattavan kuvan ja työkaluja siihen, miten tuoda jatkuva keskustelu sekä palvelumuotoilun opit osaksi yrityksen toimintakulttuuria.

Tämänkertaisessa Kirjakulman jaksossa valmentaja ja tietokirjailija Henrietta Aarnikoivu kertoo tuottaja Taina Parviaiselle, millainen on Jatkuvan keskustelun malli ja mitä uutta organisaatiot voivat sen avulla saavuttaa. Keskustelussa käydään läpi samannimisen uutuusteoksen tarjoamia työkaluja, joilla myös yrityksen viestintä valjastetaan palvelemaan tavoitteiden saavuttamista.

Aarnikoivu kuvailee haastattelussa muun muassa, miten jatkuvan keskustelun malli otetaan käyttöön, miten ihmiset sitoutetaan siihen ja millaista tukea OKR-malli antaa uudelle, jatkuvaa keskustelua tähdentävälle toimintatavalle. Haastattelussa puhutaan myös siitä, millä tavalla toimii jatkuvaan keskusteluun nojaava esihenkilö ja mitä häneltä edellytetään. Lopuksi Aarnikoivu perustelee myös, miksi jatkuva keskustelu on investointi, joka maksaa itsensä takaisin.

Taina Parviainen ja Henrietta Aarnikoivu nauhoittamassa jaksoa studiossa.

Jatkuvan keskustelun malli – johda keskusteluilla

Kehityskeskusteluista onnistumiskeskusteluihin, yksisuuntaisesta viestinnästä molemminpuoliseen vuoropuheluun  Jatkuvan keskustelun mallin avulla organisaation johto saa työkaluja strategian ja toimintamuutoksen jalkauttamiseksi organisaatiossa.

Tutustu kirjaan!

Lue myös

Keuda tiivistää ammatillisen koulutuksen vuoropuhelua yritysten kanssa

Ammatilliset oppilaitokset kehittävät koko ajan koulutuksiensa sisältöjä, jotta ne vastaisivat mahdollisimman hyvin työelämässä tarvittavia taitoja....

Ennakointikamarin tutkimus selvitti jatkuvan oppimisen merkitystä yrityksille

Yritykset pitävät henkilöstön jatkuvaa oppimista merkittävänä – riippumatta siitä, onko yrityksen liiketoiminnan tavoitteena esimerkiksi kasvu, kannattavuus tai liiketoimintamallin muutos.

SuomiAreenassa tarjottiin ratkaisuja osaajapulaan ja kiertotalouden lisäämiseen

Meillä on kaikki keinot ratkaista osaajapula Kuinka ratkaisemme osaajapulan -keskustelussa pohdittiin erityisesti sitä, miten hyvin...