Artikkelikuva

Tiedoksi ulkomaankaupan asiakirja-asiakkaillemme: Muutoksia asiointiin toimistollamme

Toimistollamme on alkamassa toimitilauudistus, ja viides kerros suljetaan. Palvelemme asiakkaita 2.1.2024 alkaen toisessa kerroksessa kello 8–12.

Ulkomaankaupan asiakirjoihin liittyvään asiointiin toimistollamme Helsingissä Kalevankadulla tulee muutoksia 2.1.2024 alkaen. Toimistollamme on alkamassa toimitilauudistus, ja viides kerros suljetaan. Palvelemme asiakkaita jatkossa toisessa kerroksessa kello 8–12.

Sähköinen asiointipalvelu ulkomaankaupan asiakirjoille toimii jatkossakin normaalisti osoitteessa vientiasiakirjat.fi.

Helsingin seudun kauppamari
Käyntiosoite: Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki, klo 8 – 12
Postiosoite: PL 68, 00131 Helsinki

Lisätietoja:
etunimi.sukunimi(at)helsinki.chamber.fi tai
asiakirjatiimi(at)helsinki.chamber.fi

Vaihde: 09 228 601 

Olga Fabritius
palveluasiantuntija
09 2286 0339

Satu Dahl
palveluasiantuntija
09 2286 0232

Nina Kramp
palveluasiantuntija
09 2286 0218

Lue myös

Neuvontapalvelut: Kauppakamarit tekevät vientiä varten todistuksia

Viranomaiset antavat Suomessa (ja muuallakin) yleensä todistuksia vain niistä asioista, joihin heillä on lainsäädännössä valtuutus....

Tutustu kaikkiin kansainvälistymispalveluihimme – me autamme

Autamme yritystäsi monin tavoin kansainvälisyysasioissa​ Työsuhdeneuvonta​ ja kansainväliseen työvoimaan liittyvä neuvonta (IHH)​ Meiltä saat nopeasti...