Artikkelikuva

Tiedoksi ulkomaankaupan asiakirja-asiakkaillemme: Muutoksia asiointiin toimistollamme

Toimistollamme on alkamassa toimitilauudistus, ja viides kerros suljetaan. Palvelemme asiakkaita 2.1.2024 alkaen toisessa kerroksessa kello 8–12.

Ulkomaankaupan asiakirjoihin liittyvään asiointiin toimistollamme Helsingissä Kalevankadulla tulee muutoksia 2.1.2024 alkaen. Toimistollamme on alkamassa toimitilauudistus, ja viides kerros suljetaan. Palvelemme asiakkaita jatkossa toisessa kerroksessa kello 8–12.

Sähköinen asiointipalvelu ulkomaankaupan asiakirjoille toimii jatkossakin normaalisti osoitteessa vientiasiakirjat.fi.

Helsingin seudun kauppamari
Käyntiosoite: Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki, klo 8 – 12
Postiosoite: PL 68, 00131 Helsinki

Lisätietoja:
etunimi.sukunimi(at)helsinki.chamber.fi tai
asiakirjatiimi(at)helsinki.chamber.fi

Vaihde: 09 228 601 

Olga Fabritius
palveluasiantuntija
09 2286 0339

Satu Dahl
palveluasiantuntija
09 2286 0232

Nina Kramp
palveluasiantuntija
09 2286 0218

Lue myös

Vientiyrityksen viisi tärkeää online-palvelua

Tutustu viiteen tärkeään online-palveluun, kun yrityksessä mietitään viennin avaamista tai laajentamista uusille markkinoille, matkassa on huomioitava monta asiaa.

Ulkomaankaupan teoksista saan apua yritykseni vientiin liittyviin asioihin – KauppakamariTieto

– Parkanossa toimiva perheyrityksemme toimii painotalona, joka tuottaa kotiin sopivia tekstiilejä...

Ulkomaankaupan asiakirjapalvelu verkossa

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa ja myöntää ulkomaankaupan asiakirjat poikkeustilanteen aikana verkossa.