Account Manager -asiakkuuspäällikön valmennuspäivä 6.11.2025

Asiakkuudet ovat yrityksen keskeinen kasvun ja kannattavuuden lähde. Niiden suunnitelmallinen ja systemaattinen hoitaminen lisää yrityksen myyntiä, kannattavuutta, arvoa ja liiketoiminnan ennustettavuutta. 

Account Managerin työ edellyttää aktiivista työskentelyotetta, neuvottelutaitoja ja asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä.  Asiakkuuspäällikkö ohjaa asiakkuutta ja yhteydenpitoa asiakkaan kanssa. Tavoitteena on luoda vahva yhteistyösuhde eli kumppanuus avainasiakkuuden kanssa

Asiakkuuksiin vaikuttavat tekijät muuttavat entistä nopeammin ja pysyvät, pitkäaikaiset asiakkuudet eivät ole itsestäänselvyys. Yrityksen on kyettävä tunnistamaan asiakkuuksissa tapahtuvat muutokset entistä tehokkaammin sekä reagoimaan niihin sopivin keinoin. 

Helsingin seudun kauppakamarin valmennuspäivä antaa osallistujilleen käytännön työkaluja asiakkuusajattelun soveltamiseen ja kehittämiseen. 

Tervetuloa mukaan!

 

Lue myös

Ennakointikamarin tutkimus selvitti jatkuvan oppimisen merkitystä yrityksille

Yritykset pitävät henkilöstön jatkuvaa oppimista merkittävänä – riippumatta siitä, onko yrityksen liiketoiminnan tavoitteena esimerkiksi kasvu, kannattavuus tai liiketoimintamallin muutos.

Hyvää joulua – tänä vuonna lahjoitamme syrjäytymistä ehkäisevään nuorisotyöhön

Pandemia, uutiset Euroopassa käytävästä sodasta ja taloustilanne aiheuttavat stressiä aikuisissa ja...

Syksyllä käynnistyvällä opiskelijakilpailulla haetaan uusia ideoita ydinkeskustan tulevaisuuteen

Helsingin ydinkeskustasta ja sen tulevaisuudesta käydään vilkasta keskustelua. Keskustaa haastetaan monin...