Helsingin toimisto
Käyntiosoite: Kalevankatu 12, 00100 Helsinki
Postiosoite: PL 68, 00131 Helsinki
Puhelin: 09 228 601 (vaihde)
kauppakamari@helsinki.chamber.fi
Toimitko Customer Success Managerina tai asiakkuuspäällikön tehtävässä? Haluatko saada uusia ideoita Customer Success -työhön ja nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle? Siinä tapauksessa tämä koulutus sopii juuri sinulle!
Koulutuspäivä tarjoaa hyviä vinkkejä, miten kehität omaa työtäsi, saat yhä tyytyväisempiä asiakkaita ja samalla parannat asiakaspysyvyyttä.
Ohjelmassa mm.
-Miksi asiakaskokemus on niin tärkeää ja miten sitä voisi parantaa?
-Customer Success -työn organisointi
-Asiakkuuden hoidon mallit CS-ajattelussa
-Tiedolla johtaminen CS-työssä
-Ennakoi ja estä asiakaspoistumaa
-Kun kaikki ei mene putkeen — miten vastata kirjallisiin reklamaatioihin mallivastausten avulla?
Kouluttajina Kari Korkiakoski, Janne Vainikainen ja Taina Parviainen.
Koulutuspäivän hintaan sisältyy myös Kari Korkiakosken Huomisen asiakas -e-kirja ja maksuton tutustumisjakso Zeffin CSM-työkaluun.