Customer Success Manager (CSM) -koulutuspäivä 21.5.2025

Toimitko Customer Success Managerina tai asiakkuuspäällikön tehtävässä? Haluatko saada uusia ideoita Customer Success -työhön ja nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle? Siinä tapauksessa tämä koulutus sopii juuri sinulle! 

Koulutuspäivä tarjoaa hyviä vinkkejä, miten kehität omaa työtäsi, saat yhä tyytyväisempiä asiakkaita ja samalla parannat asiakaspysyvyyttä.

Ohjelmassa mm.
-Miksi asiakaskokemus on niin tärkeää ja miten sitä voisi parantaa?
-Customer Success -työn organisointi
-Asiakkuuden hoidon mallit CS-ajattelussa
-Tiedolla johtaminen CS-työssä
-Ennakoi ja estä asiakaspoistumaa
-Kun kaikki ei mene putkeen — miten vastata kirjallisiin reklamaatioihin mallivastausten avulla?

Kouluttajina Kari Korkiakoski, Janne Vainikainen ja Taina Parviainen.

Koulutuspäivän hintaan sisältyy myös Kari Korkiakosken Huomisen asiakas -e-kirja ja maksuton tutustumisjakso Zeffin CSM-työkaluun.

 

Lue myös

Kauppakamarin palvelut vahvistavat SAMKin opiskelijoiden ja koko henkilöstön osaamista 

Satakunnan ammattikorkeakoulu eli SAMK on monialainen korkeakoulu. SAMKissa voi opiskella muun...

Business College Helsinki: monikulttuurinen työyhteisö on rikkaus

Taustalla oli alun perin tietenkin suuri tarve löytää tekijöitä yritykseen. ”Kuten alalla toimivat yritykset hyvin...

Toimitusjohtajalta: Julkisen talouden korjaaminen edellyttää rakenteellisia uudistuksia

Helmikuun 2023 lopussa valtionvelan määrä oli 144 miljardia euroa. Valtionvelan korkomenot vuonna 2023 ovat arviolta...