KoulutusOnline: Vinkit solmuun menneisiin tilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn 29.1.2025

Suuttuiko asiakas jostain? Pahoittiko hän mielensä tilanteessa, joka olisi voitu hoitaa empaattisesti? Voiko vaativiin asiakaskohtaamisiin varautua ennalta, ja voidaanko jo kerran loukkaantunut asiakas saada jälleen hyvälle mielelle ja hänen luottamuksensa palautettua?

Maksuttomassa KoulutusOnline-aamussa Taina Parviainen Helsingin seudun kauppakamarista antaa vinkkejä haastaviin tilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn.

Ilmoittaudu mukaan! 

Aamun aluksi kuulet lyhyesti KoulutusOnlinen verkkokoulutuksista. Suosittelemme sinulle muun muassa Tainan ja muiden asiantuntijoiden asiakaspalvelukoulutuksia, joista saat varmuutta haastaviin asiakaskohtaamisiin.

Tutustu ja tilaa maksuttomat tunnukset  KoulutusOnlineen >>

Lue myös

Helsingin seudun yritysten EU-kannat

52 prosenttia Helsingin seudun yrityksistä vahvistaisi Uudenmaan roolia EU:n päätöksenteossa. 26 prosenttia ei, 21 prosenttia ei osaa...

Helsingin ydinkeskustan tulisi olla saavutettavissa kaikilla liikennemuodoilla

Helsingin ydinkeskustan elinvoimaa ei paranneta pikaliimatempuilla.

Viikon kysymys: pitämättömät vuosilomat

Viikon kysymys tuo vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.