Markkinoinnin automaatio ja tekoäly sisältömarkkinoinnin tukena 8.4.2025

Koulutuksen opit markkinoinnin automaation mahdollisuudet ja merkityksen asiakkaan ostopolun eri vaiheissa. Miten automaatio tukee asiakaskokemusta ja kasvattaa liiketoiminnan tuloksia?

Tutustumme suosittuihin markkinoinnin automaatiotyökaluihin HubSpotiin ja ActiveCampaigniin, ja vertailemme, miten ne soveltuvat eri yritysten tarpeisiin. Saat vinkkejä, miten onnistut valitsemaan yrityksesi tarpeisiin parhaiten soveltuvan teknologian, joka tukee markkinoinnin tavoitteitasi.

Koulutuksessa opit, miten tekoälyä voi hyödyntää automaatiossa ja sisällöntuotannossa. Pääset itse kokeilemaan tekoälypohjaisia sisällöntuotantotyökaluja.

Opit konkreettisesti suunnittelemaan markkinoinnin automaatioita asiakkaiden ostopolun eri vaiheissa. Tunnistat mitkä kanavat ja sisältömuodot toimivat eri vaiheissa ostoprosessia.

Asiantuntijana Taneli Katila, Ideal Digi Oy

Lue myös

”Anna-Mari Ylihurulan näkemys teknologia-alalla pärjäämisestä yllätti” – kuuntele podcast

Miten teknologia-alalla menestyy? Miten naisia saadaan liiketoimintajohtoon? Mitä teknologia-alan johtotehtävät ja...

VM:n Spolander kauppakamarin syyskokouksessa: Talouden kasvupyrähdyksestä palataan taas tasamaalle

Pörssisalissa oli torstaina 25.11.2021 ainakin pientä historian siipien havinaa. Kauppakamarin syyskokouksessa...

Kyberrosvo pääsee pk-yritykseen usein paraatiovesta

Volvo-Markkasen taannoiset pankkiryöstösaaliit ovat euroilla laskien roposia kyberrikollisten saldoon verrattuna. Pelkästään tänä vuonna suomalaisilta on jo viety...