Totti Karpela: Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen 18.11.2025

Epävarman maailmantilanteen sävyttämät vuodet ovat valitettavasti tuoneet esille selkeän muutoksen myös asiakkaiden käytökseen; vähemmän kiitosta ja enemmän kiukuttelua. 

Ainoat kärsijät eivät ole vain asiakkaan roolissa, vaan asiakasrajapinnassa työskentelevät ammattilaiset ovat joutuneet muutostilanteiden myötä toteamaan, että omat energiat haastavien asiakkaiden kohtaamiseen voivat nyt olla vähissä. 

Tässä koulutuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä, miten voit palautua kuormittavista asiakastilanteista ja parantaa omaa työssä jaksamista.

Kouluttaja Totti Karpelalla on kattava 30-vuotinen kansainvälinen kouluttajakokemus viranomaisten ja yritysten kouluttamisesta. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijana toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden asiakaspalvelun kehittämisen parissa haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakkaiden osalta. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.

 

Lue myös

”Toimitusjohtajan taitava reflektio yllätti” – kuuntele podcast

Mitä toimitusjohtajatehtävistä kiinnostuneiden tulee ottaa elämässään yleensä huomioon? Millaisia ominaisuuksia toimitusjohtajalta kaivataan? Mikä on toimarin...

Viikon kysymys: Miten hallita riskejä osakeyhtiön hallituksen jäsenenä ?

Onko toimitusjohtajuus ja taloushallinto ammattilaisten käsissä? Olennaisen tärkeää on riittävä tiedonsaanti yhtiön tilanteesta. Onko raportointi...

Uudistuksella haetaan apua yritysten tekijäpulaan

Uudellamaalla kahden vuoden kokeiluun osallistuvat Helsinki, Espoo ja Porvoo. Mukana on myös kaksi kahden kunnan muodostamaa kokeilualuetta:...