Totti Karpela: Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen 18.11.2025

Epävarman maailmantilanteen sävyttämät vuodet ovat valitettavasti tuoneet esille selkeän muutoksen myös asiakkaiden käytökseen; vähemmän kiitosta ja enemmän kiukuttelua. 

Ainoat kärsijät eivät ole vain asiakkaan roolissa, vaan asiakasrajapinnassa työskentelevät ammattilaiset ovat joutuneet muutostilanteiden myötä toteamaan, että omat energiat haastavien asiakkaiden kohtaamiseen voivat nyt olla vähissä. 

Tässä koulutuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä, miten voit palautua kuormittavista asiakastilanteista ja parantaa omaa työssä jaksamista.

Kouluttaja Totti Karpelalla on kattava 30-vuotinen kansainvälinen kouluttajakokemus viranomaisten ja yritysten kouluttamisesta. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijana toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden asiakaspalvelun kehittämisen parissa haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakkaiden osalta. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.

 

Lue myös

Kilpailukieltosopimuksia koskeva muutos tuli voimaan – hyödynnä siirtymäaika

Työnantajan kannattaa nyt hyödyntää siirtymäaika, sillä vuoden 2022 aikana työnantaja voi irtisanoa vanhat kilpailukieltosopimukset ilman...

Koulutuksen ekspertti pitää ääntä yrittäjyydestä

Pia Pakarisen toimikausi kasvatuksen ja koulutuksen apulaispormestarina Helsingissä päättyy toukokuun lopussa. Valtuustokauden alussa käyttöön otettu pormestarimalli on...

Tamro palkittiin Vantaa-mitalilla

Jo 125 vuotta lääkejakelun parissa toiminut Tamro on Suomen johtava lääkkeiden ja terveystuotteiden jakelija ja palveluntarjoaja. Yrityksen...