Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä 19.11.2025

Ylivertainen asiakaskokemus on nykypäivän liiketoiminnan kilpailuvaltti – erottautumistekijä, joka määrittää menestyjät. Se on myös arvopohjainen valinta, jonka tekee organisaation johto. 

Koulutuksessamme ”Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä” pureudumme siihen, miten asiakasymmärryksen syventäminen, asiakaspolun optimointi ja personoitu palvelu luovat ylivertaista asiakaskokemusta. 

Opit, miten asiakaslähtöisyys ja proaktiivinen palvelukulttuuri tuottavat sitoutuneita asiakkaita, parempaa brändimielikuvaa ja kestävää kasvua. 

Koulutus tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja ja inspiroivia esimerkkejä, joiden avulla voit viedä asiakaskokemuksesi uudelle tasolle. 

Tule mukaan ja varmista, että yrityksesi ei vain täytä asiakkaiden odotuksia – vaan ylittää ne!

Kouluttajana Hannu Uotila.

Lue myös

”Naisjohtajien avoimuus yllätti” – kuuntele podcast

Millaisia johtajia ovat Matkalla johtajaksi -podcastin juontajat Petra Erätuli ja Saija Äikäs? Entä mitä oppeja...

Neuvontapalvelut: Vuosiloman siirtopyyntö sairastumistilanteessa

Loma ei siis siirry automaattisesti, vaan työntekijän on pyydettävä työnantajalta vuosiloman siirtoa. Työnantajan ei tarvitse...