Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä 19.11.2025

Ylivertainen asiakaskokemus on nykypäivän liiketoiminnan kilpailuvaltti – erottautumistekijä, joka määrittää menestyjät. Se on myös arvopohjainen valinta, jonka tekee organisaation johto. 

Koulutuksessamme ”Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä” pureudumme siihen, miten asiakasymmärryksen syventäminen, asiakaspolun optimointi ja personoitu palvelu luovat ylivertaista asiakaskokemusta. 

Opit, miten asiakaslähtöisyys ja proaktiivinen palvelukulttuuri tuottavat sitoutuneita asiakkaita, parempaa brändimielikuvaa ja kestävää kasvua. 

Koulutus tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja ja inspiroivia esimerkkejä, joiden avulla voit viedä asiakaskokemuksesi uudelle tasolle. 

Tule mukaan ja varmista, että yrityksesi ei vain täytä asiakkaiden odotuksia – vaan ylittää ne!

Kouluttajana Hannu Uotila.

Lue myös

Neuvontapalvelut: Kauppakamarit tekevät vientiä varten todistuksia

Viranomaiset antavat Suomessa (ja muuallakin) yleensä todistuksia vain niistä asioista, joihin heillä on lainsäädännössä valtuutus....

IP SME Helpdesks

In today’s knowledge-driven economies, intellectual property (IP) has become a central business asset and driver of innovation, creativity, and growth.

Avia-verkoston ilmastositoumus: Lentoasema-alueen toimijat nostavat kestävän kehityksen valtikseen

– Sitoumuksemme liittyy kestävään kasvuun niin ympäristön, suurten työllisyyskysymysten kuin koko...