Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä 19.11.2025

Ylivertainen asiakaskokemus on nykypäivän liiketoiminnan kilpailuvaltti – erottautumistekijä, joka määrittää menestyjät. Se on myös arvopohjainen valinta, jonka tekee organisaation johto. 

Koulutuksessamme ”Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä” pureudumme siihen, miten asiakasymmärryksen syventäminen, asiakaspolun optimointi ja personoitu palvelu luovat ylivertaista asiakaskokemusta. 

Opit, miten asiakaslähtöisyys ja proaktiivinen palvelukulttuuri tuottavat sitoutuneita asiakkaita, parempaa brändimielikuvaa ja kestävää kasvua. 

Koulutus tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja ja inspiroivia esimerkkejä, joiden avulla voit viedä asiakaskokemuksesi uudelle tasolle. 

Tule mukaan ja varmista, että yrityksesi ei vain täytä asiakkaiden odotuksia – vaan ylittää ne!

Kouluttajana Hannu Uotila.

Lue myös

Neuvontapalvelut: Hallitus esittää muutoksia ulkomaalaislakiin

Esitys on tällä hetkellä hallintovaliokunnan käsittelyssä ja sitä käsiteltäneen eduskunnassa aikaisintaan alkuvuodesta. Jos eduskunta hyväksyy...

Kasvu Openin Kasvupolku® ohjelmiin valittiin yli 200 yritystä

Kasvu Open on Suomen suurin yritysten kasvun sparraaja, jonka visiona on auttaa jokaista suomalaista kasvuhaluista...

Chambercast: Sujuvuutta ulkomaalaisten osaajien rekrytointiin

Projektipäällikkö Kristel Stenman-Huuskonen työ- ja elinkeinoministeriöstä ja asiakkuusjohtaja Harriet Mallenius Maahanmuuttovirastosta ja lakimies Joanna Ahokanto...